Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey,, :) Min kæresten og jeg har boet i Almvik området siden den 1/9, vi er rigtig glade for det og ordner lejlighed, maler mm. Men tja nye bekendtskaber/veninder i sverige ville da os være rart, sidder der evt nogle med samme interesse?? Mvh, Mik-Mag:rolleye:

Besvaret
Hey,, :) Min kæresten og jeg har boet i Almvik området siden den 1/9, vi er rigtig glade for det og ordner lejlighed, maler mm. Men tja nye bekendtskaber/veninder i sverige ville da os være rart, sidder der evt nogle med samme interesse?? Mvh, Mik-Mag:rolleye:
Tja... Alder, interesser o.l.
Besvaret
Tja... Alder' date=' interesser o.l.[/quote'] Du ku vist os ha lavet et lidt mere interessant svar ;) Jeg er 20, kæresten 22.. Jmen når der blir tid til det starter vi igen i trænings center.
Besvaret
Du ku vist os ha lavet et lidt mere interessant svar ;) Jeg er 20, kæresten 22.. Jmen når der blir tid til det starter vi igen i trænings center.
Du skrev i dit første indlæg, at du ville have bekendtskaber med samme interesser - derfor synes jeg, det var relevant, hvis du skrev, hvilke interesser,I selv har. Jeg er selv 60 år, så du kan nok se, at det kan være nødvendigt at sætte alder på, ikk?:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...