splint Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Billigere biler Hej alle Er der nogen her på forumet der ved om det er muligt at bestille en fabriksny bil uden blinklys, for at derved kunne få den billigere. Det lader til at der ikke er behov for et ellers ganske udmærkt stykke standardmonteret udstyr i sverige. Har set en del svenske biler have dette udstyr monteret, men de bruger det ydrst sjældent. Har man eventuelt en anden færdselslov i sverige ? For satan da sikke en masse fjolser der kører rundt her. Kører ind og ud af rundkørsler uden at bruge blinklys. Var ved at blive torpederet af en bøssenarrøv i lørdags ved bauhaus og så sad idioten og gav mig fingeren. Havede lyst til at plante en størrelse 46 sikkerhedssko med stålsnude i kæften på ham :mad:
Johan Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Jeg tror bare der er svenskere i rundkørelser....jeg sidder tit og råber og skriger over folk der ikke blinker når de skal ud af rundkørelser eller blinker når de er drejet. Jeg er godt nok træt af det men måske er det ikke lovpligtigt i sverige??? Der er faktisk kun en ting jeg kan blive mere træt i hovdet af er folk og det er ikke holder til højre på motorvejen og skal ligge i det miderste spor..../&"#&="# AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH...
splint Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Det kan jeg godt forstå, men blinklysproblemet er da sindsygt. Hvis folk kører i den midterste vejbane, så kan man bare overhale indenom. Er ulovligt, men som regel vågner de op når man kører forbi og så rykker de ind til siden:D En del svenskere bruger heller ikke blinklys når de skal flette ind på motorvej, overhale på motorvej eller bare det at de foretager et almindeligt sving. Hvad er det for nogle Palermotilstande der hersker i SE. PS ! Johan har i repareret bilen efter det sidste uheld, du var vist nok ude at rejse?
Johan Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 PS ! Johan har i repareret bilen efter det sidste uheld, du var vist nok ude at rejse? Yep forsikringsselskabet er 46.000 SEK fattigere... Men det er vigtigt lige at få på plads at det var kærsten der havde bilen. Johan, skader på audi:0 Maria, skader på audi:2:thumbdown (jeg får tæsk når hun læser det:lol: ) Hvis du ikke fik set den så er "før" billederne så er de her: http://g-dal.com/index.php?list=18
splint Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Og så siger forsikringsselskaberne at kvider kører bedre bil
Pede Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Fantastisk problematik der bliver taget op her - nemlig den at når man påpeger andres fejl så får man ikke en undskyldning. Næ nej - man bliver nærmest overfaldet som om det var en selv der havde klokket i det. Hvorfor kan folk ikke bare erkende når de har klokket i det og sige "sorry!" og så komme videre? Idioterne der konstant fravælger at bruge blinklyset og de SATANS idioter der ikke kan rykke til højre på vejen er en konstant fare for mit blodtryk. RYK TO HØJRE SÅ SNART DET ER MULIGT !!!
Kvist Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Fantastisk problematik der bliver taget op her - nemlig den at når man påpeger andres fejl så får man ikke en undskyldning. Næ nej - man bliver nærmest overfaldet som om det var en selv der havde klokket i det. Hvorfor kan folk ikke bare erkende når de har klokket i det og sige "sorry!" og så komme videre? Idioterne der konstant fravælger at bruge blinklyset og de SATANS idioter der ikke kan rykke til højre på vejen er en konstant fare for mit blodtryk. RYK TO HØJRE SÅ SNART DET ER MULIGT !!! For ikke at snakke om dem, der kører som sindssyge i venstre vognbane - ja, og dem der overhaler en, trækker ind foran - og sætter farten ned!!
skallstorp Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Danskere Hm, de fleste Svenskere har ellers en teori om at det er Danskere i disse köretöjer der volder problemer
Johan Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Jeg tror også det er MANGE danskere der køre sådan. jeg møder dem da på motorvejen i danmark hver dag.....
bananas Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Hm' date=' de fleste Svenskere har ellers en teori om at det er Danskere i disse köretöjer der volder problemer [/quote'] Med hensyn til de manglende blinklys er det helt klart svenskerne - man ser ikke den slags i København. Med hensyn til stort set alle andre unoder tror jeg at teorien holder. :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu