Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Der skal ufatteligt meget til at få tunnelen til at lække vand..... Der ligger en kappe uden på betonen og derefter er denne begravet med store sten, så tunnelen kan tåle en påsejling af et stort skib......

Hvad' date=' hvis et par biler eksploderer?? Kunne det tænkes, at det ville forårsage revner i beton'en??:scared:[/quote']
  • 2 weeks later...
Besvaret

er i pendlere nu må i sgu lige have mig undskyldt. men er der nogle af jer der kører over den forbindelse. i må da indrømme at der er mange der kører stærkt derude og nogle enda rigtig stærkt. mange af jer gør det sikkert også selv. jeg kan ikke se hvorfor det er et så stort problem at de bruger noget video til eksempler de kan for fanden da ikke hive 850film frem så bliver udsendelsen jo aldrig færdig. mht. kameraene så lad dem da endelig sætte dem op der er en fartgrænse og vi vælger selv om vi overholder den og vi kender godt prisen hvis ikke vi gør. så må man sgu stå de 5min tidligere op eller hva man nu er nødt til. syntes det ville være fint med mere kontrol derude for en eller anden dag så går det altså rigtig galt. og konsekvenserne i i en tunnel er ret fatale i tilfælde af brand det går ekstremt hurtigt så er røgen så tæt at man ikke kan orienterer sig dernæst stiger temperaturen ekstremt (kan nå over 3000´c) samtidig så er beredskabet stadig et par min væk. jeg holdte som nr 5 eller 6 fra ulykkes stedet på broen i forbindelse med ullykkken i nødsporet den 2. og der gik altså 19min før der var udrykning fremme og dette var en slange bil uden vand eler brandfolk blot en fører. bilen i nødsporet nåde næsten at brænde ud før den blev slukket. forstil jer det i en tunnel i myldretiden. så er afspærede tunnelrør tabt indtjening og kø på broen efterfølgende rigtig rigtigt ligegyldigt. til sidst skal det nævnes at jeg ikke er en hellig skid der syntes at folk skal rette ind til højre. jeg kører selv ofte for stærkt til tider rigtig stærkt. jeg ved det kan gå galt og jeg kender konsekvensen hvis det gør. bødn og et mistet kort ligger selvfølgelig ogå i en men det kan generhverves det kan et liv ikke. det var så min bunke luft om sikkerhed tudekiks og moral for nu

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...