Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvilken convert program kan I anbefale...Jeg skal covert word to pdf? Og en anden ting: Har 2 styks word.doc der skal convert to 1 pdf file med side 1 og 2. Hvordan gør jeg det? Tak :new:

Besvaret
Hvilken convert program kan I anbefale...Jeg skal covert word to pdf? Og en anden ting: Har 2 styks word.doc der skal convert to 1 pdf file med side 1 og 2. Hvordan gør jeg det? Tak :new:
Acrobat Destiller. Eller køb en Mac, den kan printe alt til en PDF. Mvh a
Besvaret
Du kan sætte 2 pdf filer sammen i adobe acrobat ( dog ikke reader versionen mener jeg)
Besvaret
OpenOffice klarer det også ganske fint' date=' pose koste gratis :-)[/quote'] En ting, jeg savner i de mange gratis programmer, er at få aktive hyperlinks med i pdf'en, så links bliver klik-bare i dokumentet. Det findes normalt kun i købe-programmer, men kender nogen til den samme mulighed i gratis programmer?
Besvaret
En ting, jeg savner i de mange gratis programmer, er at få aktive hyperlinks med i pdf'en, så links bliver klik-bare i dokumentet. Det findes normalt kun i købe-programmer, men kender nogen til den samme mulighed i gratis programmer?
Både OpenOffice og CutePDF har de aktive hyperlinks med i pdf-filen. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...