Guest Supermule Skrevet October 24, 2007 Rapporter Skrevet October 24, 2007 Som kan lære mig det der er at vide om at sætte en webserver op med tilhørende mailserver osv..... Jeg har styr på netværk og firewall/router, men mangler server delen..... Nogen der har nogle guldkorn de vil dele???
sup3rior Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Det ku sikkert sagtens lade sig gøre - hvilket server OS påtænker du?
Guest Supermule Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Som udgangspunkt er tanken en Windows 2003 sbs, men det er mere fordi apps kræver det. Jeg har dog hørt at man kan emulere ASP på en Linux maskine, men om det bliver ligeså godt som den rigtige vare, er der ikke nogen der kan sige.... Vi taler altså om at klargøre en server fra bunden af.... Så det kræver noget tid....:) Det ku sikkert sagtens lade sig gøre - hvilket server OS påtænker du?
Markowitch Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Download XAMPP, der findes en one-click installer der sætter en server op med Apache, MySQL, PHP og en mailserver plus lidt andet. http://www.apachefriends.org/en/xampp.html Jeg burde næsten få penge for det her...
Guest Supermule Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Det kigger jeg på...tak :) Download XAMPP, der findes en one-click installer der sætter en server op med Apache, MySQL, PHP og en mailserver plus lidt andet. http://www.apachefriends.org/en/xampp.html Jeg burde næsten få penge for det her...
sup3rior Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Hvis du stadig skal bruge assistance til den SBS server må du give et praj :) Sidder faktisk og er igang med at installere en nu :D
Guest Supermule Besvaret October 25, 2007 Rapporter Besvaret October 25, 2007 Du smider mig bare en PM...... Med dine detaljer! Så gi'r jeg dig et kald..... Hvis du stadig skal bruge assistance til den SBS server må du give et praj :) Sidder faktisk og er igang med at installere en nu :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu