Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej Jabbekot. Der skal selvfølgelig være plads til os alle, det er bare ikke alle der respektere dette, især ikke når det kommer til rygning. jeg kunne også have givet eksemplet: sæt dig på en Cafe/restaurant/biograf eller en togvogn, og ved siden af dig sidder en kvinde, som har taget bad i en eller anden parfume. (HOVEDPINE) men ve den som siger noget... nej der skal være plads til os alle...:love2:

• Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Claus er du ikke sød at gøre to ting: 1. Lad være med at komme med personlige angreb mod mig, især når jeg hele tiden har ført en salig debat i en sober tone! Tak... 2. Læs inden du skriver eller tænk før du taler: Det var IKKE mig der bragte Hitler på banen. Det var Markowitch her: http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=129110&postcount=27 Og jeg skrev netop, som du er enig i, at han ikke skal blandes ind i det: "Det enste det er helt sikkert er at man som Hitler (mærkeligt at blande ham ind i det!) skal dø!" I indlæget som fulgte: http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=129128&postcount=28 Jeg kan sagtens respektere folk med andre holdninger - også skarpe, sjove, og til kanten - hvis det bliver for pænt bliver det kedeligt! MEN at blive skudt i skoene at Hitler er mit store idol synes jeg er WAY over grænsen. Især baseret på denne debat! Det ville være god netikette at undskylde dit indlæg, og få debatten derind hvor den hører hjemme... Med venlig hilsen Pelle

Hej alle. dejlig debat der er gang i herinde :rolleye: jeg kunne godt tænke mig at spørge alle jer ikkerygere om hvad det egentlig er der genere jer så meget, at vi rygere skal jagtes som jøder under anden verdenskrig, ikke så mærkeligt at Vagn16 blander Hitler ind i dette spørgsmål, da det jo tydeligvis er hans store idol.. når det så er sagt, vil jeg også gerne spørge, hvormange af jer ikkerygere der hver dag bruger deodorant, og om i tænker på den freon i dermed lukker ud og dermed ØDELÆGGER vores alle sammens jord, men det er vel ok for det lugter ikke og er ikke synligt. men hvor mange af jer ejer en bil? dermed er i med til at fourene atmosfæren. vi kan også spørge om i graver jeres mad ned i jorden, for at holde det koldt, for selv et køleskab udleder freon. SPØRGSMÅLET vi alle må spørge jer om... er jeres liv bare så totalt kedeligt og indholdsløst at i kun kan koncentrere jer om en enkelt gruppe menneskers ret til selv at vælge, for så burde vi måske allesammen ryge lidt mere, så jeres ynkelige liv render lidt hurtigere ud.:fight: til sidst... Vagn16 mon ikke du skulle få dig et nyt idol, inden jøderne og deres efterkommere laver en lov imod dig.
Besvaret
Hej... Jeg kan se at jeg har lavet en bommert, og vil hermed gerne sende en personlig undskyldning til Vagn16. det er ganske rigtigt at jeg lige har misset et indlæg, og det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig. STOR UNDSKYLDNING... håber den er godtaget.
Besvaret
Hej... Jeg kan se at jeg har lavet en bommert, og vil hermed gerne sende en personlig undskyldning til Vagn16. det er ganske rigtigt at jeg lige har misset et indlæg, og det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig. STOR UNDSKYLDNING... håber den er godtaget.
Dejligt at se ovenstående. Det er sådan noget der varmer, når efterårsluften er kold udenfor, og der er gang i støjsenderne så mange andre steder :th2:
Besvaret
Det var IKKE mig der bragte Hitler på banen. Det var Markowitch
Ja, det var mig! og jeg er ikke ked af det.:tongue2: Nogle skal jo sørge for at Godwin's lov bliver opfyldt. :D Men iøvrigt, som jeg også skrev - man bliver ikke et bedre eller klogere menneske af at kvitte smøgerne - højst et sundere. Så fik jeg det vist skåret ud i pap.
Besvaret

Naturligvis er den det... no bad feelings... alle begår fejl men det er er ikke alle der har mod (nosser) til at indrømme det. Alle kan være lidt hurtigt ude... Men Claus... hvis vi nu kan forsætte debatten? Så har jeg et lille spørgsmål som jeg går og spekulerer lidt over: Hvis nu det er så fedt at ryge; at man har et meget festligere og rigere liv end os der ikke ryger, ville du så tilskynde din 14 årige søn eller datter til at ryge? Vh Pelle

Besvaret
Naturligvis er den det... no bad feelings... alle begår fejl men det er er ikke alle der har mod (nosser) til at indrømme det. Alle kan være lidt hurtigt ude... Men Claus... hvis vi nu kan forsætte debatten? Så har jeg et lille spørgsmål som jeg går og spekulerer lidt over: Hvis nu det er så fedt at ryge; at man har et meget festligere og rigere liv end os der ikke ryger, ville du så tilskynde din 14 årige søn eller datter til at ryge? Vh Pelle
Hej Pelle. Jeg ved ikke om man har et festligere og rigere liv, men jeg tror på det enkelte menneskes ret til selv at vælge, og ligesom en person vælger at køre motorløb,eller stå på vandski, drikke vin til maden, eller spise en god bøf. så er det ikke staten, der skal bestemme dette ved LOV.:mad: jeg synes derimod dette skulle og i forvejen altid har været den enkelte restaurationsejers valg. så ville samfundet være ligestillet.:th2: jeg kunne aldrig drømme om at tilskynde min søn/datter noget som helst, råde og vejlede, men deres ret til selv at vælge gælder også, inden for lovens rammer. jeg tror ikke min far føler nogen skyldfølelse fordi jeg ryger.:flov:
Besvaret
Jeg ved ikke om man har et festligere og rigere liv' date=' men jeg tror på det enkelte menneskes ret til selv at vælge, og ligesom en person vælger at køre motorløb,eller stå på vandski, drikke vin til maden, eller spise en god bøf. så er det ikke staten, der skal bestemme dette ved LOV.[/quote']Nej bestemt ikke, men tänkt på, at det ikke generer andre, når du gör ovennävnte sager... Kan du ikke snuse i stedet?;)
Besvaret
Nej bestemt ikke' date=' men tänkt på, at det ikke generer andre, når du gör ovennävnte sager... Kan du ikke snuse i stedet?;)[/quote'] Jeg synes selv jeg forsøger at gøre hvad jeg kan for at vise hensyn, og jeg giver jer da også ret i at det desværre ikke er alle der er lige gode til det. men den hetz der kører på rygerne, er lige lidt for meget. Det er da heller ikke forbudt at køre motorcykel, selvom der sikkert er mange som vil give mig ret i at mange kører med hovedet under armen. og så er din bike vel ikke ligefrem økologisk vel...;) Lad nu folk selv vælge, og giv dem plads til det.:)
Besvaret
Det er da heller ikke forbudt at køre motorcykel' date=' selvom der sikkert er mange som vil give mig ret i at mange kører med hovedet under armen. og så er din bike vel ikke ligefrem økologisk vel...[/quote']Det har jeg heller aldrig påstået;) (og jo, forsikringsselskaber pröver sådan set indirekte at forbyde motorcykler OG jo, jeg vil gerne give dig ret i at der er mange mc'ister som körer med hovedet under armen, men det er der såsandelig også mange bilister der gör, men det er jo en anden diskussion...)
Besvaret
Det har jeg heller aldrig påstået;) (og jo' date=' forsikringsselskaber pröver sådan set indirekte at forbyde motorcykler OG jo, jeg vil gerne give dig ret i at der er mange mc'ister som körer med hovedet under armen, men det er der såsandelig også mange bilister der gör, men det er jo en anden diskussion...)[/quote'] Jeg ved da ikke om det er en anden diskussion. som jeg ser det, er det en gruppe af mennesker der forfølger en anden gruppe mennesker. jeg tror der er en del som hver dag tager de offentlige transportmiddler, som hellere ser os mc´lister og billister tager toget, og ikke forpester luften og dermed deres helbred og dem ser du ikke jagte os som i gør med rygerne. jeg tror heller ikke at i tænker over den del med penge... Er det for det første ikke helt absurd at staten tjener så mange molliarder hvert år, på et stof der næsten er gjort ulovligt. For det andet, har du nogle idé om hvor meget DIN skat vil stige, hvis der ikke var rygere. pengene skal komme et sted fra.(Boligskatten-indkomstskatten-folkepensionen-ældreplejen eller stigende afgift på BENZINEN...:scared:
Besvaret
Jeg ved da ikke om det er en anden diskussion. som jeg ser det, er det en gruppe af mennesker der forfølger en anden gruppe mennesker. jeg tror der er en del som hver dag tager de offentlige transportmiddler, som hellere ser os mc´lister og billister tager toget, og ikke forpester luften og dermed deres helbred og dem ser du ikke jagte os som i gør med rygerne. jeg tror heller ikke at i tænker over den del med penge... Er det for det første ikke helt absurd at staten tjener så mange molliarder hvert år, på et stof der næsten er gjort ulovligt. For det andet, har du nogle idé om hvor meget DIN skat vil stige, hvis der ikke var rygere. pengene skal komme et sted fra.(Boligskatten-indkomstskatten-folkepensionen-ældreplejen eller stigende afgift på BENZINEN...:scared:
At nogle mennesker forfölger en bestemt gruppe af mennesker og nogle mennesker fölger sig forfulgt, må de sgu selv stå til ansvar for, den diskussion gider jeg ikke blande mig i, men jeg troede jeg havde forklaret min holdning med den forureningssnak, hvilket jeg synes er en uvedkommende sag i denne sammenhäng. Ja, jeg körer i benzinbil og benzinmc, jeg aner knapt om nogle af delene har katalysator, men selv om jeg går ind for at köre miljövenlige biler, så spiller det egentlig ikke den store rolle, så länge nogle virksomheder for lov at forurene som de gör. Desuden -Hvornår flöj du sidst? Du behöver ikke svare, for jeg gider ikke blive ved med at stampe rundt i det samme, vi bliver ikke enige, og du har lov til at have din mening, men din bil/mc forureningssnak er ude af proportioner at sammenligne med...
Besvaret
At nogle mennesker forfölger en bestemt gruppe af mennesker og nogle mennesker fölger sig forfulgt' date=' må de sgu selv stå til ansvar for, den diskussion gider jeg ikke blande mig i, men jeg troede jeg havde forklaret min holdning med den forureningssnak, hvilket jeg synes er en uvedkommende sag i denne sammenhäng. Ja, jeg körer i benzinbil og benzinmc, jeg aner knapt om nogle af delene har katalysator, men selv om jeg går ind for at köre miljövenlige biler, så spiller det egentlig ikke den store rolle, så länge nogle virksomheder for lov at forurene som de gör. Desuden -Hvornår flöj du sidst? Du behöver ikke svare, for jeg gider ikke blive ved med at stampe rundt i det samme, vi bliver ikke enige, og du har lov til at have din mening, men din bil/mc forureningssnak er ude af proportioner at sammenligne med...[/quote'] Nå nå, godt ord igen... men mon ikke du lige har besvaret min pointe... mon ikke jeres kamp/kræfter, kunne bruges bedre imod flytraffikken og fabrikkerne, fremfor os stakkels rygere.:rose:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...