cbpwr Skrevet November 2, 2007 Rapporter Skrevet November 2, 2007 Hej. I firmaet har vi TDC Mobil Erhverv. En aftale gør vi kan ringe gratis til hinanden. Men vi har oplevet store problemer, de sidste par mnd. med telefonerne. Nogle gange kan går tlf. direkte på tlf.svarer når vi ringer til hinanden, også hvis man ringer fra fastnet til vores mobiler. Nogle får også tit "Net optaget" osv. Er det kun os eller har andre oplevet det samme ? Kan det have noget med at gøre TDC måske nedpriotere os på masterne fordi vi ringer gratis ? -Claus-
BS Besvaret November 2, 2007 Rapporter Besvaret November 2, 2007 i firmaet kan vi også ringe gratis mellem mange både fastnet og mobiler. Der er aldrig problemer med optaget net eller lign. Har i betalt regningen? :D
sup3rior Besvaret November 3, 2007 Rapporter Besvaret November 3, 2007 Har samme problem hos TDC - dog ikke deres skyld, men de telefoner vi bruger som kører med Windows Mobile. Ham Bill Gates er ikke altid skide-heldig med de ting han laver :D
cbpwr Besvaret November 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2007 hehe tror ikke han laver så meget :D Men det han har mest success med er jo at kigge rundt på andre firma som laver noget han kan stjæle :) Evt købe :) kan kunne ikke købe Macintosh så defor var han nød til at stjæle (=win vista) -cb-
dkrath Besvaret November 4, 2007 Rapporter Besvaret November 4, 2007 Jeg har en bekendt hos TDC. Der har været noget vrøvl med deres master på sjælland - jeg ved ikk om det kan have haft indflydelse. F.eks. kunne jeg for noget tid siden ikke sende sms'er pga. dette problem, men det skulle være oppe og køre igen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu