Admin Skrevet November 9, 2007 Rapporter Skrevet November 9, 2007 Nu tror jeg den er ved at være der. Har fået rettet en del bugs, men lad mig stadig høre om der er fejl på siden og ikke bare med hensyn til det nye design.
Toft Besvaret November 9, 2007 Rapporter Besvaret November 9, 2007 Off Topic: ingen bugs! Det ser ud til at det kører upåklageligt, godt arbejde Steen :th2: ....Så mon ikke der falder ro på tropperne herinde, i løbet af dagen ;)
Admin Besvaret November 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2007 Det ser ud til at det kører upåklageligt, godt arbejde Steen :th2: ....Så mon ikke der falder ro på tropperne herinde, i løbet af dagen ;) Tak for det,Toft :)
lorup Besvaret November 9, 2007 Rapporter Besvaret November 9, 2007 Manglende ikoner. Hej Steen, Jeg syntes stadig at mangle ikoner som vist her: [ATTACH]1688[/ATTACH] Mvh. Søren
spinner Besvaret November 9, 2007 Rapporter Besvaret November 9, 2007 Hej Steen, Jeg syntes stadig at mangle ikoner som vist her: [ATTACH]1688[/ATTACH] Mvh. Søren Prøv med CTRL+F5 ;)
Admin Besvaret November 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2007 Prøv med CTRL+F5 ;) Nej, den er sq god nok. Jeg retter !!
Admin Besvaret November 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2007 Nej' date=' den er sq god nok. Jeg retter !![/quote'] Den havde de gemt godt, men det lykkedes til sidst.:)
lorup Besvaret November 9, 2007 Rapporter Besvaret November 9, 2007 Nej' date=' den er sq god nok. Jeg retter !![/quote'] Tusind tak! Alt ok nu! Mvh. Søren
Admin Besvaret November 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2007 Nu har jeg opgraderet til den nyeste software og så holder forsiden op med at virke
Gio Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Login via www.sunddebat.com Dobbeltkonfekt:
Admin Besvaret November 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2007 Dobbeltkonfekt: HUH???????
Gio Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Blog-tingen er der også ged i....jeg får en 404 ved klik på linket.
Gio Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 AM/PM-tidsangivelse http://www.sunddebat.com/index.php?pageid=home viser AM/PM-tid i brugerboksen, når man er logget ind. Var det en idé med 24 timer, monstro? :D
Admin Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 http://www.sunddebat.com/index.php?pageid=home viser AM/PM-tid i brugerboksen, når man er logget ind. Var det en idé med 24 timer, monstro? :D Fixed! .
Admin Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 Blog-tingen er der også ged i....jeg får en 404 ved klik på linket. Det er en fejl fra Jelsofts side at den ikke peger på forum URL, men på domænet. Linket virker kun i CA Evo pt.
Admin Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 Det er en fejl fra Jelsofts side at den ikke peger på forum URL' date=' men på domænet. Linket virker kun i CA Evo pt.[/quote'] Men jeg fandt ud af at ændre det alligevel.
Gio Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Det er en fejl fra Jelsofts side at den ikke peger på forum URL' date=' men på domænet. Linket virker kun i CA Evo pt.[/quote'] Jeps...kan se blog-forsiden nu. Dog peger en del af link´sne på denne stadig forkert (http://www.sunddebat.com/blog.php?u=32 burde være http://www.sunddebat.com/debat/blog.php?u=32) Generelt er links i "Valgmuligheder"-boksen klar til en hjælpende hånd. :D
hsahirf Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 lidt at rode med ;): Links til de enkelte blogs på forsiden virker - de samme links på forumoversigten indeholder et "debat" for meget - linket i den sorte linie til bolgs-området indeholder også et "debat" for meget - links til de enkelte blogs på blog-forsiden mangler "debat"
Admin Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 lidt at rode med ;): Links til de enkelte blogs på forsiden virker - de samme links på forumoversigten indeholder et "debat" for meget - linket i den sorte linie til bolgs-området indeholder også et "debat" for meget - links til de enkelte blogs på blog-forsiden mangler "debat" Jeg tror den er der nu
Admin Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 Øhh...??? Billedet virkede ikke da jeg svarede. Det kan jeg ikke gøre noget ved. Der er frit valg.
Gio Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 forside-links peger forkert www.sunddebat.com - forsiden har forkert link til "Nye Meddelelser"
Gio Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 Max. X-Y på vedhæftede billeder Små max-størrelser!? Jeg ville mene en max. på 1024x768 ville passe bedre.
Gio Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 Små max-størrelser!? Jeg ville mene en max. på 1024x768 ville passe bedre.Se de vedhæftede billeder i de ovenstående to indlæg, og hvordan de bliver resizet og klemt. Originalerne der blev uploadet så sådan her ud: og Ikke optimalt.
Admin Besvaret November 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2007 Tak for det. Links rettet, men jeg synes ikke der er grund til at kunne oploade så store billeder at det totalt ødelægger designet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu