Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu tror jeg den er ved at være der. Har fået rettet en del bugs, men lad mig stadig høre om der er fejl på siden og ikke bare med hensyn til det nye design.

Besvaret
Det ser ud til at det kører upåklageligt, godt arbejde Steen :th2: ....Så mon ikke der falder ro på tropperne herinde, i løbet af dagen ;)
Tak for det,Toft :)
Besvaret
Blog-tingen er der også ged i....jeg får en 404 ved klik på linket.
Det er en fejl fra Jelsofts side at den ikke peger på forum URL, men på domænet. Linket virker kun i CA Evo pt.
Besvaret
Det er en fejl fra Jelsofts side at den ikke peger på forum URL' date=' men på domænet. Linket virker kun i CA Evo pt.[/quote'] Men jeg fandt ud af at ændre det alligevel.
Besvaret

lidt at rode med ;): Links til de enkelte blogs på forsiden virker - de samme links på forumoversigten indeholder et "debat" for meget - linket i den sorte linie til bolgs-området indeholder også et "debat" for meget - links til de enkelte blogs på blog-forsiden mangler "debat"

Besvaret
lidt at rode med ;): Links til de enkelte blogs på forsiden virker - de samme links på forumoversigten indeholder et "debat" for meget - linket i den sorte linie til bolgs-området indeholder også et "debat" for meget - links til de enkelte blogs på blog-forsiden mangler "debat"
Jeg tror den er der nu
Besvaret
Små max-størrelser!? Jeg ville mene en max. på 1024x768 ville passe bedre.
Se de vedhæftede billeder i de ovenstående to indlæg, og hvordan de bliver resizet og klemt. Originalerne der blev uploadet så sådan her ud: 71z32ox.png og 6nu7cqb.png Ikke optimalt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...