CoolAIR Skrevet November 14, 2007 Rapporter Skrevet November 14, 2007 Og jeg mener en decideret løber-butik - ikke Stadium/Sportmaster eller lignende... ;)
CoolAIR Besvaret November 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2007 Og jeg mener en decideret løber-butik - ikke Stadium/Sportmaster eller lignende... ;) Har lige fundet noget der hedder Löblabbet... Djäknegatan 2 211 36 Malmö Nogen der kender til det? Hjemmesiden ser ret godt ud... www.loplabbet.se
Toft Besvaret November 14, 2007 Rapporter Besvaret November 14, 2007 Og jeg mener en decideret løber-butik - ikke Stadium/Sportmaster eller lignende... ;) Jeg kender intet her i SE, men anvender Marathon Sport i KBH - det er klasse service de yder :th2: Desuden er det skide nemt at komme dertil med tog/metro. Så med mindre det SKAL være i Malmö, så vil jeg anbefale dig Marathon Sport, som ligger lige ved Forum (metro station). http://www.marathonsport.dk :)
CoolAIR Besvaret November 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2007 Kender godt Marathon Sport - det er en super butik for løbere De vandt for nylig en undersøgelse i Politiken indenfor branchen. De giver sig tid til at vejlede uden at være påtrængende. Men nu ligger butikkerne lidt tosset når man arbejder i lufthavnen. Prøver Löplabbet i morgen - giver lige en tilbagemelding. ;)
Toft Besvaret November 14, 2007 Rapporter Besvaret November 14, 2007 Men nu ligger butikkerne lidt tosset når man arbejder i lufthavnen. Tja, hvis man synes det er et problem at rejse de 19 minutter det tager med metroen, fra Lufthavnen og til Forum Ellers må du jo løbe dertil Prøver Löplabbet i morgen - giver lige en tilbagemelding. ;)Jep, meld lige tilbage hvad den forretning kan byde på. Selv om jeg nok holder mig til Marathon Sport alligevel :)
CoolAIR Besvaret November 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2007 Tja' date=' hvis man synes det er et problem at rejse de 19 minutter det tager med metroen, fra Lufthavnen og til Forum Ellers må du jo løbe dertil [/quote'] Tager det virkelig så lang tid? Altså med metroen... :o
Kasper Besvaret November 15, 2007 Rapporter Besvaret November 15, 2007 www.loplabbet.se er fint, medmindre de har travlt for så er der nul service. Løbetøj er billigere i de store kæder og de har samme mærker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu