Neua Skrevet November 14, 2007 Rapporter Skrevet November 14, 2007 Hey, Vi har et problem med vores drikkevands pumpe. Den slår simpelthen fra i tide og utide. Vi har haft ringet til et par VVS firmaer, men ingen ringer tilbage og hvis man spørger dem direkte har de ikke tid. Vi bor v. Tygelsjö/Klagshamn og har desperat brug for hjælp! - Nogen derude der er vvs, kender en god vvs som i kan koble os sammen med? Jakob
futtepeter Besvaret November 18, 2007 Rapporter Besvaret November 18, 2007 hej har sendt dig en pm ved ikke om i har fået løst jeres problem
Guma Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Hej futtepeter. Kunne du måske finde mig en hjælp med at skifte mine 2 toiletter? Jeg har også ringet til al mulige VVS firmaer, og de har tid først efter nytår. Og udskiftning skal ske inden Jul. Jeg ville sætte et stort pris på, at nogen ville hjælpe med at finde en VVS m/k.
lovebuine Besvaret December 3, 2007 Rapporter Besvaret December 3, 2007 hej har sendt dig en pm ved ikke om i har fået løst jeres problem har sendt dig en PM
Neua Besvaret December 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2007 Problem solved Hey, vi købte en ny pumpe til knap 1100 sek - og smed den på. nu kører alt upåklageligt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu