Toft Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Det har da hele tiden været 25 min.' date= så der er ikke noget nyt i det. Nåh jeg troede lige et øjeblik det var 20 min. Men så thumbs up til DSB, det må være rart selv at kunne sætte sine margin for hvornår man gider betale kompensation til sine kunder. Havde f.eks luftfartsselskaberne haft samme mulighed, så ville de nok også være super tilfredse
Skaanebo Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 I dagens udgave af City truer de togførere, som er ansat i DSB Sverige, med bevidst at forsinke togene eller sygemelde sig med en times varsel, fordi de er utilfredse med deres løn!
spinner Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 I dagens udgave af City truer de togførere' date=' som er ansat i DSB Sverige, med bevidst at forsinke togene eller sygemelde sig med en times varsel, fordi de er utilfredse med deres løn![/quote'] Ja, læste det ... Held og lykke til dem med at finde en afgang, der ikke i forvejen er forsinket...
ulmus Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 I dagens udgave af City truer de togførere' date=' som er ansat i DSB Sverige, med bevidst at forsinke togene eller sygemelde sig med en times varsel, fordi de er utilfredse med deres løn![/quote'] Grunden er, at de har fundet ud af, at de får flere tusinde kroner mindre i løn end de togførere, der er ansat af Arriva, som hører med Pågatågen.
Skaanebo Besvaret December 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2007 Pågatogene kører vist også mere rettidige end Øresundstogene, så det kunne være, der var en begrundelse for, hvorfor togførerne dér belønnes med en bedre løn!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu