KasperH Skrevet December 4, 2007 Rapporter Skrevet December 4, 2007 Hejsa Jeg sidder og ser på Hemnet som mange af jer andre sikkert også har gjort i tidernes godmorgen, da i ledte efter bolig. Jeg skal ud og se på den første lejlighed imorgen og kom til at tænke på hvor præcis og tæt på virkeligheden den kalkyl er som man kan se på hjemmesiden.... og jo jo jeg skal i banken, men ville bare lige høre hvad jeres erfaringer er.
Mortimer Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 I mit tilfælde passede det nogenlunde, du skal dog være opmærksom på at den billigste pris der står er med fradrag
KasperH Besvaret December 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 5, 2007 Herligt, det ville være surt hvis det var helt ude i skoven... skal mælgeren oplyse om der er budt på lejligheden, eller gør de først det når man har budt?
skallstorp Besvaret December 5, 2007 Rapporter Besvaret December 5, 2007 Forbrug Man skal passe lidt på oplysningerne på forbruget hvis det er hus. Hvis der har boet en enlig med termotöj og uvasket töj, så kan der godt komme en grim overraskelse. Det er sälgers egen oplysning, men mange har ikke styr på hvor meget de egentlig betaler pr år. Mägler skal oplyse om der er givet bud.
torben Besvaret December 5, 2007 Rapporter Besvaret December 5, 2007 Man skal passe lidt på oplysningerne på forbruget hvis det er hus. Hvis der har boet en enlig med termotöj og uvasket töj, så kan der godt komme en grim overraskelse. Det er sälgers egen oplysning, men mange har ikke styr på hvor meget de egentlig betaler pr år. Mägler skal oplyse om der er givet bud. Det er sälgers egen oplysning, men mange har ikke styr på hvor meget de egentlig betaler pr år. Kunne du forklare det nærmere???. Ville det sige, at svenskerne bare betaler de regninger de får tilsendt, uden at tænke over hvem det er til, eller hvor meget de betaler.
Sune Besvaret December 5, 2007 Rapporter Besvaret December 5, 2007 Det er sälgers egen oplysning' date= men mange har ikke styr på hvor meget de egentlig betaler pr år. Kunne du forklare det nærmere???. Ville det sige, at svenskerne bare betaler de regninger de får tilsendt, uden at tænke over hvem det er til, eller hvor meget de betaler. Hvis du spurgte mig hvor meget jeg har brugt på vand, renovation, lys og varme det seneste år ville jeg da også sige "Øhhhhhh..... en 20-25-30.000 eller deromkring". Kan du det prcæcise tal?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu