Aneteng Skrevet December 6, 2007 Rapporter Skrevet December 6, 2007 Kan jeg stadig købe de danske 3 mobiler fra 3.dk selv om jeg har en svensk adresse?
SanneJ Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Kan jeg stadig købe de danske 3 mobiler fra 3.dk selv om jeg har en svensk adresse?Stadig? Det er en forholdsvis ny ting at du kan det:)
Aneteng Besvaret December 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2007 Stadig skal forståes sådan at jeg kan købe en 3. mobil når jeg bor i Danmark, men kan jeg stadig eller også købe den hos 3.dk når jeg har svensk adresse?
Basse Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Kan du sagtens - men kun over telefonen - jeg prøvede over nettet, der kunne man kun bruge dansk adresse. Så ringede jeg ind, og vupti - så havde jeg købt en mobil og abn. selv om jeg bor i SE :-) Sælgeren mailede endda aftalen til mig, og jeg kunne nøjes med at bekræfte mailen, istedet for at underskrive :D
Aneteng Besvaret December 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2007 ok tak Basse. Men jeg har min ejendom i 4 måneder endnu så jeg kan godt nå at købe og få selve abonnementet i gang. Men for at snakke gratis imellem 3 mobiler skal jeg så have følgende som et tillæg til mit abonnement? 0på3 69 kr./md. Ubegrænset forbrug af alm. samtale og videosamtale mellem 3Mobiler.
Basse Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Er det ikke nemmere du ringer til 3 og spørger dem ? Jeg har ikke selv nogen former for tillægs abn. på mit nummer.
SanneJ Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Men for at snakke gratis imellem 3 mobiler skal jeg så have følgende som et tillæg til mit abonnement? 0på3 69 kr./md. Ubegrænset forbrug af alm. samtale og videosamtale mellem 3Mobiler.Du skriver det jo selv... men ja, du skal have 0på3 hvis du vil ringe gratis til 3 telefoner...
Aneteng Besvaret December 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 8, 2007 Du skriver det jo selv... men ja' date=' du skal have 0på3 hvis du vil ringe gratis til 3 telefoner...[/quote'] Ja det skriver jeg jo selv, men jeg skriver jo ikke herinde fordi jeg er sikker på tingene. Det her er jo en debat og så er det vel meningen at jeg har mulighed for at høre hvordan andre gør.
Basse Besvaret December 9, 2007 Rapporter Besvaret December 9, 2007 Ja det skriver jeg jo selv' date=' men jeg skriver jo ikke herinde fordi jeg er sikker på tingene. Det her er jo en debat og så er det vel meningen at jeg har mulighed for at høre hvordan andre gør.[/quote'] Well, da ingen af os, så vidt jeg ved, er ansat hos 3 i Danmark - kan det være svært at svare 100% på dine spørgsmål. Derfor kan det være nemmere at snakke med dem du skal købe hos, fremfor nogle som måske ikke har forstand på det du spørger om :-)
Toft Besvaret December 9, 2007 Rapporter Besvaret December 9, 2007 Men for at snakke gratis imellem 3 mobiler skal jeg så have følgende som et tillæg til mit abonnement? 0på3 69 kr./md. Ubegrænset forbrug af alm. samtale og videosamtale mellem 3Mobiler.Som skrevet tidligere i tråden (og som det også står på 3's website), JA DET TILLÆG SKAL DU HAVE! :th2: Derfor kan det være nemmere at snakke med dem du skal købe hos' date=' fremfor nogle som måske ikke har forstand på det du spørger om[/quote']Øøøh, så skal man sgu da netop ikke spørge en af dem der er ansat i en 3 butik Spørg 5 ansatte om det samme spørgsmål, og få 4 forskellige svar
Aneteng Besvaret December 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 10, 2007 Som skrevet tidligere i tråden (og som det også står på 3's website), JA DET TILLÆG SKAL DU HAVE! :th2: Øøøh, så skal man sgu da netop ikke spørge en af dem der er ansat i en 3 butik Spørg 5 ansatte om det samme spørgsmål, og få 4 forskellige svar Jeg har netop også prøvet den der med at man spørger hos en forhandler, og så får man så forskellige svar, at man til sidst er forvirret. Derfor tænkte jeg at hvis jeg nu spurgte dem der bruger et produkt, så kunne det være de kunne fortælle mig hvad jeg skulle passe på med, og hvad jeg skulle være særlig opmærksom på.
SanneJ Besvaret December 10, 2007 Rapporter Besvaret December 10, 2007 Ja det skriver jeg jo selv' date=' men jeg skriver jo ikke herinde fordi jeg er sikker på tingene. Det her er jo en debat og så er det vel meningen at jeg har mulighed for at høre hvordan andre gør.[/quote']Så kan man jo spörge sig selv hvorfor du vil bruge et diskussionsforum til at diskutere dine spörgsmål, fremfor bare at få svar fra rette vedkommende;) Netop 3 telefoner er desuden diskuteret uendeligt herinde, det er bare at bruge sögefunktionen, og ja, jeg ved jeg er politisk ukorrekt og at man skal tale pänt og alt det der, men der må väre tilladt at tänke lidt selv inden man spörger:), ignorer mit indläg, tänk ikke närmere over det, men som man spörger får man svar, vi er alle söde og hjälpsomme herinde, så glem bare de indläg du ikke bryder dig om...
SanneJ Besvaret December 10, 2007 Rapporter Besvaret December 10, 2007 Jeg har netop også prøvet den der med at man spørger hos en forhandler' date=' og så får man så forskellige svar, at man til sidst er forvirret. Derfor tænkte jeg at hvis jeg nu spurgte dem der bruger et produkt, så kunne det være de kunne fortælle mig hvad jeg skulle passe på med, og hvad jeg skulle være særlig opmærksom på.[/quote']og du fik svar gjorde du ikke? Hvad er problemet? Köb din 3 telefon, uanset om du bor i DK eller SE. Köp 0på3 hvis du ringer for mere end 69,- om måneden til 3 telefoner, lad väre med at väre på andre net end "3" og "Sweden" herovre -for alt i verden ikke "sweden 3G", og så körer det for dig:th2:
Aneteng Besvaret December 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2007 Så kan man jo spörge sig selv hvorfor du vil bruge et diskussionsforum til at diskutere dine spörgsmål' date= fremfor bare at få svar fra rette vedkommende;) Netop 3 telefoner er desuden diskuteret uendeligt herinde, det er bare at bruge sögefunktionen, og ja, jeg ved jeg er politisk ukorrekt og at man skal tale pänt og alt det der, men der må väre tilladt at tänke lidt selv inden man spörger:), ignorer mit indläg, tänk ikke närmere over det, men som man spörger får man svar, vi er alle söde og hjälpsomme herinde, så glem bare de indläg du ikke bryder dig om... Sorry, jeg er ked at din tone. Jeg er ny herinde og har ikke fundet ud af alle tingene endnu. Tror nu nok at jeg har fået nok.
SanneJ Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Sorry' date=' jeg er ked at din tone. Jeg er ny herinde og har ikke fundet ud af alle tingene endnu. Tror nu nok at jeg har fået nok.[/quote']Jeg gentager: ignorer mit indläg, tänk ikke närmere over det...
Gio Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Sorry' date=' jeg er ked at din tone. Jeg er ny herinde og har ikke fundet ud af alle tingene endnu. Tror nu nok at jeg har fået nok.[/quote'] Det gode ved diskussionsfora ér, at man let kan vælge hvem man vil læse indlæg fra, og hvem man vil sortere fra. Som i Den Virkelige Verden ©™, så er der medvind og modvind, gode og dårlige dage, frisk fisk og ikke-frisk fisk :D Med andre ord: tag det ikke så bogstaveligt og tungt. Nup en frisk kop kaffe - så ser tingene gerne lysere ud bagefter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu