Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er det bare mig, eller er der blevet usædvanlig god plads på p-pladsen ved Svågertorp ?? Min teori er, at flere og flere har opgivet toget og derfor er begyndt at pendle i bil... :D
Er den nye p-plads syd for skinnerne taget i brug evt? Eller måske flere har kvittet jobbet i DK og fået job i SE, eftersom man ikke kan møde til tiden hvis man tager toget, og der efterhånden sammenlagt ikke er økonomi i at pendle i bil over broen :rolleyes:
Besvaret
Er den nye p-plads syd for skinnerne taget i brug evt? Eller måske flere har kvittet jobbet i DK og fået job i SE, eftersom man ikke kan møde til tiden hvis man tager toget, og der efterhånden sammenlagt ikke er økonomi i at pendle i bil over broen :rolleyes:
Så vidt jeg kan se, så er den nye p-plads ikke taget i brug endnu. Der er ihvertfald ikke gennemgang fra stationen til p-pladsen
Besvaret
Så vidt jeg kan se' date=' så er den nye p-plads ikke taget i brug endnu. Der er ihvertfald ikke gennemgang fra stationen til p-pladsen[/quote']Ok hvad ved jeg, jeg kommer ikke på de kanter mere :th2: Bortset fra jeg skal med toget til DK på torsdag :eek:, til julefrokost..
Besvaret

NEJ, der er ikke blevet bedre plads. Det ser bare sådan ud, fordi folk parkerer som nogle kvaj, midt imellem 2 hvide streger, så der kommer mere luft imellem bilerne. Hvorfor skal man dog tænke på, at også andre gerne vil kunne holde der. :fight: Hvis man kommer kl. ca. 7:30, må man helt ned efter gitteret.:thumbdown

Besvaret
Hvis man kommer kl. ca. 7:30' date=' må man helt ned efter gitteret.:thumbdown[/quote'] Altså... tidligere var det jo helt ned til absolut bagerste række... Nu holder jeg lige efter gitteret.... Der er KLART færrere biler end for 1-2 måneder siden
Besvaret

De fire gange, hvor jeg har været ude og vende på parkeringspladsen i denne uge, har jeg heller ikke skulle være så langt nede for at parkere... I dag kl. 7:40 kunne man nemt finde en plads 4 rækker (veje) fra gitteret, på den rigtige side ... Som regel har man altid skulle været nede forbi gitteret og snøkke...

Besvaret
De fire gange' date=' hvor jeg har været ude og vende på parkeringspladsen i denne uge, har jeg heller ikke skulle være så langt nede for at parkere... I dag kl. 7:40 kunne man nemt finde en plads 4 rækker (veje) fra gitteret, på den rigtige side ... Som regel har man altid skulle været nede forbi gitteret og snøkke...[/quote'] Jeg har tidligere prøvet at der var en ansat fra P-Malmö (eller hvad firmaet nu hedder) stod og anviste pladser. Det endte med at folk fik lov at parkere på kantstenen langs p-pladsen. Der er slet ingen tvivl om at der er mere plads nu

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...