Sisse Skrevet December 7, 2007 Rapporter Skrevet December 7, 2007 Da jeg er sat til at føde d. 26 januar vil jeg høre om hvor det nærmeste sygehus ligger, så vi kan komme hurtigt derind, når det skal ske. Vi skal bo i Ekeby i bjuv kommune... jeg ved der ligger en vårdcentral i ekeby, men det er bare et lægehus ikk ?? håber i kan hjælpe hvor sygehuset ligger.. sisse
Bjarne233 Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 Uden at vide om Helsingborg har et sygehus/fødeafdeling vil jeg anbefale jer at køre til Lund. "Vi" fødte der og de var flinke og der var en god atmosfære. Desuden har de alle faciliteter hvis fødslen skulle udvikle sig "unormalt"....:th2:
Gio Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 Indlæg flyttet fra "Fri Debat"(?) til "Sundhed og velvære".
Pakwhan Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 Hej Vi bor også i Ekeby, og Helsingborg er nærmeste sygehus Der er en super fin Fødeafdeling afprøvet 31.dec.2006 Klart godkendt så ingen grund til at køre så langt som til lund
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu