Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Broens SMS service virkede hellere ikke denne gang, dvs at jeg hmmmm...ja faktisk aldrig har prøvet at den virker ! :thumbdown Hvad er jer andres erfaringer med denne 'service'?

Besvaret

den virker for mig har TDC, men det kommer nok an på hvilket selskab du har. eks med CBB oplever jeg tit at når man sender en sms, siger den kan ikke sendes, har jeg aldrig oplevet med TDC,så mon ikke det er den anden vej også.

Besvaret
Broens SMS service virkede hellere ikke denne gang' date=' dvs at jeg hmmmm...ja faktisk aldrig har prøvet at den virker ! :thumbdown Hvad er jer andres erfaringer med denne 'service'?[/quote'] Jeg plejer at få en sms, men ca 20-30 min senere end en af mine kollegaer :rolleye:
Besvaret

Fik alle rettidigt første ca. 14.50 anden 16.00... og som "heldet var" tredie i Tårnby tunellen på vej hjem, så jeg nåede afkørslen til lufthavnen. er på 3 som udbyder og sidder nu og venter på at der bliver rydtet op. KOOOOOM SÅÅÅÅÅÅ

Besvaret

Jeg tilmeldte mig for første gang tilbage i december 2005 (vil jeg tro). Modtog herfter SMS'er "rettidigt" (fornemmer jeg) i nogle måneder. Så ophørte det imidlertid, og jeg så ingen SMS'er i flere måneder (selv om konen eksempelvis gjorde det ved dårligt vejr o.l). Tilmeldte mig igen, og atter virkede servicen udmærket nogle i et par måneder, hvorefter det igen ophørte (modtog ikke SMS'er i månedsvis). En tredie gang tilmeldte jeg mig, men igen efter et par måneder forsvandt jeg åbenbart fuldstændigt fra deres liste over tilmeldte. Nu har jeg så ikke været tilmeldt i mere end et halvt år - jeg gider simpelthen ikke spilde mere tid på det (i stedet tjekker jeg herinde dagligt, inden jeg skal over broen - det er sgu langt mere pålideligt :th2: ) Frederik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...