birkster1977 Skrevet December 12, 2007 Rapporter Skrevet December 12, 2007 Jeg er godt nok dødtræt af at skånetrafikken stopper bus 33 fra svågertorp efter kl 21. Jeg bor heldigvis i almvik så jeg har ikke så langt hjem og har ikke noget imod at gå det lille stykke, hvis det ikke var fordi at når man når op omkring Ilva, så slutter fortorvet og man vader rundt i mudder og hvad ved jeg. Hvor svært ville det dog have været at forsætte fortorvet det lille stykke op til rundkørslen?! Jeg har set andre passere samme stykke, endda en mor med barnevogn mase sig gennem mudder og skidt.. Nogen som ved om det er vägVerket man skal gøre opmærksom på problemet? Jeg har desværre opgivet at cykle til svågertorp pga. tyverri og hærværk, det blev til mere problematik end nytte.
SanneJ Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Sparer man meget tid ved at gå den vej og ikke af cykelstierne? Ellers ville jeg da foreträkke det, der er fin asfalt hele vejen... Ved ikke hvor mange og hvilke cykler du har fået stjålet, men de gamle cykler jeg har haft (duede heller ikke til meget andet end at köre til og fra stationen) har jeg ikke haft noget problem med at holde dem på Svågertorp:)
DoJo Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Har du overvejet bus 7 til bergdala og så under motorvejen og hjem:)
Lynge Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Kira´s ellers nye dame cykel har da også stået på Svågertorp i en uge af gangen uden problemer. Hvis bare ikke man skal have den sidste nye hyper cykel så tror jeg ikke det er noget problem. Sparer man meget tid ved at gå den vej og ikke af cykelstierne? Ellers ville jeg da foreträkke det, der er fin asfalt hele vejen... Ved ikke hvor mange og hvilke cykler du har fået stjålet, men de gamle cykler jeg har haft (duede heller ikke til meget andet end at köre til og fra stationen) har jeg ikke haft noget problem med at holde dem på Svågertorp:)
birkster1977 Besvaret December 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2007 Jeg syntes klart der er meget tid at spare den vej, jeg har prøvet den anden vej under motorvejsbroen et par gange, men det føles som det er en mega omvej, jeg havde ikke lige tænkt over at bus 7 jo køre et stykke af vejen ned, så kan man jo spare et stykke der. (stof til eftertanke, tak for tippet). Desværre er det hjemme hvor jeg bor at folk ikke kan kende forskel på dit og mit. :-(
Toft Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 men de gamle cykler jeg har haft har jeg ikke haft noget problem med at holde dem på Svågertorp:)Nej' date=' i hvert fald ikke de cykler du har husket at låse... [img']http://www.langkawi.dk/smileys/n34.gif
SanneJ Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Nej' date=' i hvert fald ikke de cykler du har husket at låse... [img']http://www.langkawi.dk/smileys/n34.gifHA HA
Menace Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Det lidt underlige er at bus 33 kun kører til kl 21 og når den kører i dagtiden er det altid lige FØR toget kommer ind jeg opgjorde ventetiden på bus og tog til ca. 1 time om dagen udover alt bøvlet og bruger nu bilen :-) jeg synes dog godt de kunne kører bedre
Jeppe Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Jo det er da klart at foretrække bilen. Men alting koster... Og det er jo ikke alle der har råd til at tage bilen trods alt. Men ja man sparer en del tid ved at gå hen forbi ved Ilva og den vej. Det kan godt være en gang sjap man skal igennem når det regner, men det er jo den vej man vælger for at spare de gyldne minutter. Ser enda ofte folk tage den på cykel igennem rundkørslen i myldretiden.... Hvad tænker de på..??? Jeg tager også Bus 33 til og fra Svågertorp. Det er ret så irriterende at den stopper kl. 21 om aftenen. Tænk på folk som er gangbesværede som ikke ved den stopper med at køre så tidligt. Ja de må tage en taxa.... Bussen kører til kl. 22.45 i den modsatte retning. Det er absolut ikke logisk.... I weekenden kører bussen jo hver 30. minut. og passer kun til 2 af tog afgangene. Hvis man kommer med toget 28 fra lufthavnen, så skal man vente i 20 min. Så kan man vælge at gå hjem på 23 min. eller stå og fryse røven af i de 20 min. Derfor planlægger jeg altid min "rejse" når jeg er på arbejde i weekenden. Jeg arbejder fast om natten, så det er ikke lige altid man er skide vild med at gå hjem om morgenen. Selvom det er en frisk tur!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu