Juff Skrevet December 12, 2007 Rapporter Skrevet December 12, 2007 Hejsa Er det normalt man skal betale 370 sek for dette ? Synes ikke jeg kan finde andre alternativer på www.posten.se Ellers må jo betale ;)
Mohlin Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Ja, det är nog normalt. Hurså?
Juff Besvaret December 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2007 Hej Mohlin. Jeg havde nok bare forestillet det mig det var gratis.... :) Så jeg ville lige følge op på det. Tack for hjælpen :th2:
Mohlin Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Det är ju mer 'brugerbetaling' i Sverige än i Danmark.
thsk Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Nu ved jag ikke hvad det er du behöver, men på: http://www.adressandring.se/?page=1 kan du gratis videresende din post til en anden svensk adresse i 3 mdr. Hvis den skal videresendes til en dansk adresse koster det.
Juff Besvaret December 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2007 hmmm Hvis man trykker på flytteanmälen er der kun en formular. Den koster 370,- med 12 måneders eftersänding. Men der kommer ændringen jo også ud i det svenske samfund, og diverse service er inkluderet.... Mon ikke de 3 måneder bare er en midlertidig eftersänding, og ikke en decideret flyttanmälan Hvis man ellers kan finde det med de 3 måneder :o
thsk Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Ok, det kan godt väre at det er anderledes nu. Hvis man laver en "flyttanmälan" og man IKKE kan få gratis videresendelse af sin post, så lader det til at man nu skal betale for det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu