Mik-Mag Skrevet December 13, 2007 Rapporter Skrevet December 13, 2007 Efter at havde læst lidt bliver jeg lidt forvirret. Vi flyttede her op den 1/9 og har egentlig ikke snakket med min læge i Holbæk. Men har jeg stadig ham?? Efter jeg er flyttet?? Skal ha fornyet en racept her i næste uge nemlig?!
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Der er frit lægevalg i DK, så ja - du kan fint fortsætte med at konsultere din gamle kvaksalver :)
Skaanebo Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark, hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!).
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark' date=' hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!).[/quote']Ovenstående gik jeg så ud fra i min tidligere post
ulmus Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark' date=' hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!).[/quote'] Derudover kan du faktisk bruge hvilken læge som helst i DK, hvis du nu finder en nærmere til job.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu