Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Tja. smid et sæt grove teræn dæk på, et kængurugitter med spil og 4 (store) Hella lygter.. så kunne den da være helt sjov at lege med. Det virker lidt somom den er designet som 2 dørs rigtig coupe og så blevet ændret til 4 i sidste øjeblik. Men ellers kan jeg nu godt lide den.

Besvaret

Syns den ser fed ud - men nu kan jeg generelt også godt lide BMWs nye designlinier. Den er kanten og lidt voldsomt, men samtidig sporty - der er meget USA design i den, hvilket jeg kan lide. Se bare den nye Chrysler 300 CC - feeeee bil. Eller biler som cadilac slr og slc :-)

• 1 year later...
Besvaret
Hvad er dether lige for en bil ??? http://ekstrabladet.dk/biler/article370209.ece Nu er jeg bestemt ikke fan af de seneste modeller fra BMW, som jeg faktisk syntes er afskyelige... Lige til 1-serien til den største 7-model....Men, denne tager sgu da prisen for det grimmeste stykke køretøj fra Bayern
Wrong!!!! Her er det grimmeste køretøj fra BMW, Bayern. http://www.automotorsport.se/news/17143/premiär-bmw-concept-5-serie-gran-turismo/
Besvaret
Enig! :th2:
Samme her.. jeg synes den er fed også den nye 5 serie... Der er også mange der ikke kan lide X6'eren, den synes jeg også er fantastisk... lige som den gamle X5'er, Z4'eren og 1 serien.. eneste jeg ikke kan fordrage er Z3'eren.. Den er super grim og virker for kort og så ser det tosset ud når fyre med nogenlunde højde kører rundt i dem..
Besvaret
Samme her.. jeg synes den er fed også den nye 5 serie... Der er også mange der ikke kan lide X6'eren' date=' den synes jeg også er fantastisk... lige som den gamle X5'er, Z4'eren og 1 serien.. eneste jeg ikke kan fordrage er Z3'eren.. Den er super grim og virker for kort og så ser det tosset ud når fyre med nogenlunde højde kører rundt i dem..[/quote'] Jeg synes også den er fed nok, X6 synes jeg er mega fed, det ligner en alm bil med vokseværk, den ser alt for ond ud :D X5, Z4 og 1 serie kan I til gengæld godt få helt for jer selv, ad! Z3 coupe er også noget værre skrammel at se på...
Besvaret
Z3M Coupe er en design perle fra BMW..... Ligeså er 1 serien. X5, Z4, 7 serien, X6 og 6 serie coupe er bare noget total skrammel.... Det er bare biler der ikke burde være lavet.
Det er godt der altid er forskellig smag, så er der noget for alle jo :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...