bonne Skrevet December 20, 2007 Rapporter Skrevet December 20, 2007 Jeg har fået tilsendt et par svenske plader til min nyindregistrerede, gamle DK bil. Hvad kan jeg bruge dem til nu - jeg har ikke betalt vejskat eller forsikring - kan jeg bruge dem som "prøveplader" som i dansk forstant, og altså køre mellem bopæl og værksted? Eller er de bare til pynt i nuværende stand? Vh, Lars.
CoolAIR Besvaret December 20, 2007 Rapporter Besvaret December 20, 2007 Du skal påställa bilen på www.vv.se Så kan du printe et påställningsbevis ud som du skal tage med ved kørsel (indtil du får kontrollmärkerne - for betaling af fordonsskatt)
bonne Besvaret December 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 20, 2007 Skidesmart... og hurtigt. Kan det gøres uden forsikring? Eller skal det også tegnes inden? Vh, Lars.
Leth Besvaret December 20, 2007 Rapporter Besvaret December 20, 2007 Den kan du tegne på nettet ud fra registreringsnummeret. Sørg for at have en forsikring inden du påstiller da du ellers får en ekstra afgift (dummebøde?) på en 500-700 kr så vidt jeg husker - vi bøvlede også med det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu