Flemming40 Skrevet December 28, 2007 Rapporter Skrevet December 28, 2007 Har lige bestilt 5x1 liter Castrol Powerflow, SLX III(Longlife), 5W-30 til den uforlignelige pris på knap 500 kr. incl forsendelse fra denne internetforhandler: http://www.mapodo.de/product_info.php/products_id/406 Bare lige et tip, som jeg faldt over og gerne vil give videre. God bag(h)jul og godt nytår til alle Flemming
RAG Besvaret December 28, 2007 Rapporter Besvaret December 28, 2007 Kanon ! Tak for et godt tip. Lokale alternativer er Bilka, som sælger bl.a. Mobil ESP olier, som opfylder de samme Long Life krav. Denne olie er på tilbud ca. hveranden uge, dog ikke denne uge. I denne uge har de et tilbud, der går på "Køb 2 dunke og betal for 1½ dunk". Ellers er Harald Nyborg billige med deres Mobil 1 Fuldsyntetiske olie. Den opfylder dog ikke kravene til Long Life olieskiftsintervallerne. (4 liter 5W/50) http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2900&Grp=630020&n=60100
biz Besvaret December 29, 2007 Rapporter Besvaret December 29, 2007 Kan kun anbefale Mapodo! Hurtig lev. og billige priser.. F.eks: 6l LL04 BMW original olie hos BMW malmø= 1260,00 Skr Hos Mapodo= 68,80 Eur INKL. transport! :th2:
Martin_M Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Så lige at der stadig er tilbud 5 liter 5w-30 longlife inkl. levering = 58,4 Euro. Hvis man skal have bilen til service, kan man så forvente at de vil benytte en olie jeg selv medbringer?
ATECH2 Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Hej Martin M! Hvis du afleverer bil, nøgle og olie sammen, og husker at sige at du gerne vil have din egen af producenten af bilen godkendte medbragte olie påfyldt til servicen - så er det ret svært for værkføreren at afvise det! jeg har selv praktiseret det mange gange uden problemer. Tommy
Martin_M Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Perfekt. Så skal olien bestilles :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu