Nenad Skrevet December 29, 2007 Rapporter Skrevet December 29, 2007 Hejsa Hvor findes der i Malmö et fotoautomat til at fremkalde billeder i løbet af 2-3 minutter som de har mange steder i DK? Jeg har kikket på hjemmesider for Siba, NetOnNet, OnOff og Elgiganten, men der står intet om hurtig service. PÅ forhånd tak Nenad
Koch Besvaret December 29, 2007 Rapporter Besvaret December 29, 2007 Der er en automat i fotoforretningen i Mobilia - men om den kan klare det på mindre end en time ved jeg ikke....
ulmus Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Hejsa Hvor findes der i Malmö et fotoautomat til at fremkalde billeder i løbet af 2-3 minutter som de har mange steder i DK? Jeg har kikket på hjemmesider for Siba, NetOnNet, OnOff og Elgiganten, men der står intet om hurtig service. PÅ forhånd tak Nenad Korthuset på Trianglen har en sådan maskine.
Nenad Besvaret January 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 10, 2008 Takker Jeg gik ind til en OnOff og "prøvede" deres printer:) Mvh Nenad
EBL Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Korthuset på Trianglen har en sådan maskine. Hvilket hus/butik er det lige der hedder 'Korthuset'? Er der en venlig sjæl der gider sætte en pil på et kort? Tak. Kort over Trianglen
Gio Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Hvilket hus/butik er det lige der hedder 'Korthuset'? Er der en venlig sjæl der gider sætte en pil på et kort? Tak. Kort over Triangleneniro.se placerer biksen her: http://i15.tinypic.com/80ubjbn.jpg
ulmus Besvaret January 14, 2008 Rapporter Besvaret January 14, 2008 Hvilket hus/butik er det lige der hedder 'Korthuset'? Er der en venlig sjæl der gider sætte en pil på et kort? Tak. Kort over Trianglen Det er den butik med alle postkortene.:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu