cbpwr Skrevet January 3, 2008 Rapporter Skrevet January 3, 2008 Så de sejler kun 1 gang i timen på de fleste afgange. Den nøjagtige sejlplan har jeg ikke lige her. Bare til advarsel. -cb-
fisker Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Det gør vel ikke så meget? de nye sundbusser kan vel have biler med? ;-)
JanJensen Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Sejlplanen er her: http://www.hhferries.dk/Resources/Tidtabell%20-%20Fartplan.pdf
Fagerborn Besvaret January 15, 2008 Rapporter Besvaret January 15, 2008 Så de sejler kun 1 gang i timen på de fleste afgange. Den nøjagtige sejlplan har jeg ikke lige her. Bare til advarsel. -cb- Hvorfor siger du ''igen'' ?? Hvornår skete det sidst ?? Jeg synes, de virkede meget slidt og tiltrængt med udskiftning. Og det er endda bare det, jeg som passager ser. Selvfølgelig kan den nye sundbus tage biler. Hvis du kører rigtig stærkt hen over Kärnan, sådan omkring 230 - 240 km/t, så vil du lande lige på Simara Ace soldæk :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu