Jønsson Skrevet January 3, 2008 Rapporter Skrevet January 3, 2008 Sunddebattens interne Premier League manager-liga er hermed afsluttet... Top 5: 1. Jeg Prahler Ikke!!! (1.281) v.Nikolaj Pedersen - AKA undertegnede :th2: 2. los spirillos (3.484) v.Thomas Jeppesen 3. Peteo United (3.540) v.Peter Berg 4. LyngeYNWA (3.758) v.Lars Mikkelsen 5. TeamAndie (6.151) v.Kira Andie Placering for hele managerspillet i parantes. Tak for kampen gutter og gutinder, hvis i opper jer lidt næste gang er der mulighed for avancement.
Lynge Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Hva faen er det allerede slut, jeg troede det varede hele sæsonen. Men tillykke med sejren, du har været pænt suveræn hele vejen igennem:th2: Men så kommer der vel noget over forårs sæsonen?
Persson Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Yes :th2: Min super strategi med ikke at foretage sig noget overhovedet undervejs har sikret endnu en triumf.
thygesen Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Ja ja.. der var vist noget med øl... Palle og Thomas.. i endte sidst.. hvornår skal vi have øl???
MC Manden Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Ja ja.. der var vist noget med øl... Palle og Thomas.. i endte sidst.. hvornår skal vi have øl??? Du siger bare til... Eller, I siger til... Der er indtil flere rammer på lager
Thomas Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Du siger bare til... Eller' date=' I siger til... Der er indtil flere rammer på lager[/quote'] Mener de udløber her om et par dage:)
MC Manden Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Mener de udløber her om et par dage:) Ja, så der skal snart være fest :) :)
Peteomagic Besvaret January 4, 2008 Rapporter Besvaret January 4, 2008 Ja det var sku da meget sjovt. Første gang jeg prøver det, så jeg er da klar igen næste gang. Tillykke med sejren.
Toft Besvaret January 4, 2008 Rapporter Besvaret January 4, 2008 Ah crap at spillet allerede slutter nu, det havde jeg ikke lige luret Fatter ikke hvorfor det ikke kører over hele sæsonen, men skal slutte nu Nåh, men der kommer vel snart et nyt spil, så vi igen kan have det lidt sjovt :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu