Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

har søgt lidt men er nok for dum til at finde det hehe herhjemme kan man tit uanset RKI registrering og økonomiske forhold købe en bil på financiering hvis bare man smider 20-25% i udb. er det også gældende for sverige?

Besvaret
har søgt lidt men er nok for dum til at finde det hehe herhjemme kan man tit uanset RKI registrering og økonomiske forhold købe en bil på financiering hvis bare man smider 20-25% i udb. er det også gældende for sverige?
Herhjemme ?? Er det i DK eller SE ? Der er vel ingen grund til at købe en bil i SE hvis "herhjemme" stadig er i DK ? Men, ja.. der findes da diverse finanseringsselskaber og jeg tror ikke de arbejder sammen med RKI...
Besvaret
Herhjemme ?? Er det i DK eller SE ? Der er vel ingen grund til at købe en bil i SE hvis "herhjemme" stadig er i DK ? Men, ja.. der findes da diverse finanseringsselskaber og jeg tror ikke de arbejder sammen med RKI...
Den snak har vi haft för.. Michael: der er mange der ser på dine forhold i DK, og så der der også dem der vil ha at du har boet i Sverige i 2 år för du kan köbe bil....
Besvaret
...der er mange der ser på dine forhold i DK, og så der der også dem der vil ha at du har boet i Sverige i 2 år för du kan köbe bil....
Peter, er det nogen du kan nævne ved navn, så kan spørgeren jo evt. starte med alle andre end lige netop dem?
Besvaret
Peter' date=' er det nogen du kan nævne ved navn, så kan spørgeren jo evt. starte med alle andre end lige netop dem?[/quote'] Alle dem som har banker i begge lande gör det.. Og det er jo pga at der er nogle der har misbrugt det for mange gange .. Nordea GE osv osv.... Ps Hvorfor betaler du ikke bare det du skylder i DK
Besvaret

hvis det er mig du snakker til så skylder jeg intet men pt kan min arbejdsgiver ikke ansætte mig på papiret det er ikke fordi jeg står i rki det var bare et eksempel ... det jeg måske skulle ha skrevet var et sted hvor de ikke behøver se lønsedler osv

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...