coolio Skrevet January 12, 2008 Rapporter Skrevet January 12, 2008 Jeg er begyndt at overveje hvor ferien i år skal gå til, har tænkt en del på enten madeira, eller Dubai, har ik været nogen af stederne, tænkte om der måske her på debatten, sad nogen som havde måske ku komme med deres erfaringer fra et af stederne?. På forhånd tak.
Guest Mogens Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Dubai eller... Jeg er begyndt at overveje hvor ferien i år skal gå til, har tænkt en del på enten Madeira, eller Dubai, har ik været nogen af stederne, tænkte om der måske her på debatten, sad nogen som havde måske ku komme med deres erfaringer fra et af stederne?. Jeg tror, det vil hænge voldsomt med, hvormange feriedage du havde tænkt dig at smide på destinationen. Een af min underleverandører har lige været en uge i Dubai, og han sagde, dét var mere end rigeligt (min nabo siger det samme - de var der i 5 dage)
dannemare Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Dubai Vi var 14 dage i Dubai i juli sidste år. Det var en stor oplevelse, men varmen - kombineret med luftfugtigheden - tager simpelthen livet af en. Til sammenligning har jeg også været i bl.a. Death Valley (en juli) samt i Mozambique og Malawi (oktober), og Dubai er ganske enkelt for varmt/fugtigt i sommermånederne. Vi vil såmænd meget gerne til Dubai igen engang, men så bliver det helt bestemt i januar eller februar måned, hvor temperaturen skulle minde lidt mere om det, vi er vant til om sommeren (en varm sommer, vel at mærke) i SV/DK. Frederik
larscph Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Dubai Ahhh.. SÅ varmt er det vel heller ikke dernede lige nu. Omend, jeg skulle da bestemt ikke klage hvis jeg var der... :th2: http://www.theweathernetwork.com/weather/TCXX0004
dannemare Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Næh, lige netop i dag ser det jo ikke så galt ud, men 25 grader skulle ifølge vores vennepar dernede (de har boet der i 6 år nu) ikke være ualmindeligt om "vinteren", og afhængig af luftfugtigheden føles det let som 5-10 grader ekstra. Frederik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu