Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Oplevede pludslig min BBB forbindelse røg fra knapt at køre 16-20mbit og ned til 3-5mbit :o - uploaden gik der endnu værrer ud over. Fik fat i dem og de kunne se der var et problem, idet modemet kun synchede på 6mbit. Han mente det kunne være tlf. kablet fra vægen og ind i modemet, havde tilfældigt et andet, og det hjalp ikke, han nævnte det kunne være selvetlf stikket eller modemet. Han ville sende nogle nye kabler, men som sagt tror ikke det dur. Hvem har nu ansvaret, hvis det er BBB udstyr, kan jeg selvfølgelig få nyt, men hvis det er stikket eller forbindelsen mellem stikket og centralen, er det vel mig selv der står for denne udgift? Og dog, bor i lejet lejlighed, så er det vel min udlejer, stikket var her da jeg flyttede ind, så det er ikke noget jeg har etableret. -Claus-

Besvaret

BBB (eller hvem der nu måtte være leverandør) ansvarer for det indtil det kommer ind i ejendommen, derfra er det ejendommen (medmindre de har hyret til eks. BBB til det) og når det munder ud i stikket hos dig er det dig ansvar.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...