Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Jeg skal til at bestille bredbånd og telefoni igennem Bredbandsbolaget. Kan i fortælle mig hvordan deres tjenester fungerer? Kan i også fortælle mig om jeg kan bestille det online eller er jeg nød til at ringe til dem? Jeg har kigget på deres hjemmeside men har ikke rigtig kunne finde nogen onlinebestilling. Jeg har også ringet til dem men ingen kan forstå dansk og heller ingen ville tilsyneladende tale engelsk. Har i ellers nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at få bestilt?

Besvaret

Jeg har bredbandsbolaget. Jeg har måtte ringe til dem et par gange og jeg spurgte om de kunne forstå dansk, det kunne de godt, måske skal man lige gentage et ord eller to, et par gange, men de var meget overbærendene. Jeg måtte også bede dem om at gentage et par gange. Men ellers prøv at snakke svensk, så kan det jo være at de beder dig om at snakke dansk istedet:laugh::lol:

Besvaret
Hejsa. Jeg skal til at bestille bredbånd og telefoni igennem Bredbandsbolaget. Kan i fortælle mig hvordan deres tjenester fungerer?
Jeg har haft dem i 3½ år og det har fungeret upåklageligt. En enkelt gang røg forbindelsen. Jeg ringede derind og kom igennem med det samme. 5 min. senere spillede det igen. Gå ind på www.bredband.com privat tryk på "sök tjänst" under "bredband" det funker her.
Besvaret

vi har været fuldt tilfreds med deres service og net i den tid vi har haft det med deres 100/10 mbit vi har dog skiftet til 100/100 hos bredband2 som er dårligere men det er under halv pris....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...