Fagerborn Skrevet January 15, 2008 Rapporter Skrevet January 15, 2008 Jeg sætter nok kursen op mod Nordjylland inden for den nærmeste tid. Er der nogen der ved, hvilken site på Internet (foruden denne :o), der er bedst at bruge for at avertere sin bil ?? Eller har I andre tips til, hvordan man kan afhænde bilen smidigt, så modtages det taknemmeligt. Det er en Volvo S60 2.4T Business fra 2001, kun kørt 50.000 kilometer. Lignende biler annonceres til cirka 135.000 af bilforhandlere (hvilket jeg ikke er).
Gio Besvaret January 15, 2008 Rapporter Besvaret January 15, 2008 Er der nogen der ved' date=' hvilken site på Internet (foruden denne :o), der er bedst at bruge for at avertere sin bil ??[/quote']Kan http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3307 ikke bruges?
Fagerborn Besvaret January 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2008 Joe :o, jeg skal kigge nærmere på den. Men det er svært at vide, hvad for en site, der virkelig kan sælge bilen. Man kan sælge alt på blocket, men er det det bedste sted at sælge bil på ?? Er der nogen, der har erfaringer af bilsalg (uden at man køber en ny bil), så slip endelig fingrene løs på tasterne.
MC Manden Besvaret January 15, 2008 Rapporter Besvaret January 15, 2008 Er der nogen' date=' der har erfaringer af bilsalg (uden at man køber en ny bil), så slip endelig fingrene løs på tasterne.[/quote'] Ja... på Blocket...
cbpwr Besvaret January 19, 2008 Rapporter Besvaret January 19, 2008 det lyder da lidt øv at du skal af med din bil. Få den på danske plader koster sikkert kun 300.000 :o Men pas på med at virke presset på blocket, hvis folk finder du af de skal af med den inden en bestemt tid, vil de nok presse dig på prisen. De ved jo at de fleste danskere ikke tager deres svenske bil med til DK (hvis de flytter) .cb
Fagerborn Besvaret January 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2008 det lyder da lidt øv at du skal af med din bil. Få den på danske plader koster sikkert kun 300.000 :o Men pas på med at virke presset på blocket, hvis folk finder du af de skal af med den inden en bestemt tid, vil de nok presse dig på prisen. De ved jo at de fleste danskere ikke tager deres svenske bil med til DK (hvis de flytter) .cb Jeg skal nok prøve at være cool. Jeg sælger den, ''fordi jeg kører så lidt i den''. Synd for en god bil at stå stille, ikk! 260.000 vil skattefar ha', jeg har tjekket. Det var cirka det, jeg gav i svenske kroner for syv år siden.
cbpwr Besvaret January 19, 2008 Rapporter Besvaret January 19, 2008 260.000 ? Det er da svineri. Hvad får man for de penge ? Danmark må klart være det land som score flest penge på biler. + selvfølgelig brændsoffet ikke er billigt hellere. Hmmm gad vide hvad der skete hvis alle cyklede :) -cb-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu