Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nu besluttet mig for at hente en Slk 280 fra 2005 i tyskland. Dette er ikke en af de mange importbil tråde. Næh jeg skal bare ud i forsikringsjunglen. Jeg har prøvet med min kammerats nummerplade ( bilen er magen til ), men får at vide på nettet, at det er en importbil og skal ringe til dem. 1 enkelt selskab gav mig dog en pris 30 kilo ( jeg bladrede hurtigt væk). Hvilke selskaber er værd at kigge på? Kontakter på mandag: If, Lansforsakringar, Trygghansa, Vesta, Tennant Hvem skal mere skrives på listen? Nogle i kan anbefale? Jimmy

Besvaret

Der er ikke mange online beregnere der kan klare import biler. Vesta har jeg selv til en Import Audi og de er det billigste jeg kunne finder overhovedet. Hvis du er kunde i Nordea så nævn det når du snakker med dem. For så er der rabatter at hente. Men uanset hvad så ring rundt til alle selskaber. De er til at handle med.

Besvaret

ok var glad for at jeg ringede rundt. Vi startede på 27k hos mercedes, så røg vi ned på 24k hos IF, Så ringede der en fra INSplanet og sagde 17K, 5 min senere ringede der en anden osse fra INSplanet og sagde 21K ( der grinede jeg og sagde at der lige var en fra samme kontor der havde sagt 17K ). Det var jo lige til at leve med, men skulle da lige prøve vesta. Fik et chock, 12.000 svenske bananer. Og lidt rabat hvis jeg flyttede min hemforsäkring derover. Det kan åbenbart godt betale sig at ringe rundt! Takker for hjælpen:thumbup::thumbup::thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...