Roselil Besvaret January 29, 2008 Rapporter Besvaret January 29, 2008 Malmqvist fra området mellem Malmö og Helsingborg ville da gerne deltage - men grundet den massive aggressivitet og ødelæggelsestrang hos visse beboere i vores område, har vi ingen bil. Men statestikken for indbrud og hærværk på vores biler, skulle jo også nødig ødelægges pga. dovenskab.
Miriam Besvaret January 29, 2008 Rapporter Besvaret January 29, 2008 Jeg syntes det kunne være rart at vide hvem der er på valg, hvem der genopstiller og om der er nogle frivillige der allerede har har meldt at de gerne vil stille op. Evt. lidt om hvilke poster/udvalg som på tiden mangler folk, på den måde har man jo mulighed for at overveje om man selv mener man kan bidrage til en af de åbne roller, og lige tænke det igennem en dag, så man nu er sikker på man er klar til at påtage sig opgave og de timer det nu indebære.
ulmus Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Malmqvist fra området mellem Malmö og Helsingborg ville da gerne deltage - men grundet den massive aggressivitet og ødelæggelsestrang hos visse beboere i vores område, har vi ingen bil. Men statestikken for indbrud og hærværk på vores biler, skulle jo også nødig ødelægges pga. dovenskab. Hvad med toget??;):)
Miriam Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Jeg syntes det kunne være rart at vide hvem der er på valg, hvem der genopstiller og om der er nogle frivillige der allerede har har meldt at de gerne vil stille op. Evt. lidt om hvilke poster/udvalg som på tiden mangler folk, på den måde har man jo mulighed for at overveje om man selv mener man kan bidrage til en af de åbne roller, og lige tænke det igennem en dag, så man nu er sikker på man er klar til at påtage sig opgave og de timer det nu indebære. Eftersom ingen til syneladende kan svare på hvem der er på valg, og i hvilke udvalg der mangler folk, er det så et udtryk for at der ikke mangler nogle ?
BS Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Eftersom ingen til syneladende kan svare på hvem der er på valg' date=' og i hvilke udvalg der mangler folk, er det så et udtryk for at der ikke mangler nogle ?[/quote'] Eller ikke nogen der stiller op?
Roselil Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Hvad med toget??;):) Sq inte når man bor uden for landskrona, hvor der er langt mellem lygtepælene - 3 km. til nærmeste bus og ingen regulære fortove. Cyklen blev også neglet sidste år, og har ikke fået købt ny endnu. Så jeg skal ikke først hjem fra arbejde, lufte doggie - og så afsted igen.... ikke med den togplan ! ! !
BS Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Afbud herfra. Er blevet syg og har nok ikke så godt af at rende rundt udenfor. Pøj pøj iaften
ulmus Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Jeg kan da svare kort: Vi mangler hænder i alle arbejdsgrupper!!!
credde Besvaret February 5, 2008 Rapporter Besvaret February 5, 2008 Hvordan gik generalforsamlingen? (Jeg er medlem men havde ikke mulighed for at komme).
Tomcat Besvaret February 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2008 Hej Credde I weekenden kommer der en større opdatering af www.oresundsborger.dk hvor der blandt andet kommer en masse opdateringer på nyhedssiden samt referater fra forsamlingen. \Tom
Sune Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Opdatering af hjemmeside Hej Credde I weekenden kommer der en større opdatering af www.oresundsborger.dk hvor der blandt andet kommer en masse opdateringer på nyhedssiden samt referater fra forsamlingen. \Tom I weekenden....... hvilken weekend?
Tomcat Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 Hej Sune Godt spørgsmål. Sidder as we speek og hælder info i databasen, så bare lige blive færdig. Skynder mig! :D
credde Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 Hej Sune Godt spørgsmål. Sidder as we speek og hælder info i databasen, så bare lige blive færdig. Skynder mig! :D Har du haft tid til det sidste på referatet - er nysgerrig, når jeg nu ikke selv kunne deltage den dag.
credde Besvaret April 15, 2008 Rapporter Besvaret April 15, 2008 Har du haft tid til det sidste på referatet - er nysgerrig, når jeg nu ikke selv kunne deltage den dag.
Buddha Besvaret April 15, 2008 Rapporter Besvaret April 15, 2008 Var det en rykker du kom med der Credde??????? :)
Tomcat Besvaret April 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2008 Hej Credde Jeg har ikke haft mulighed for at lave den sektion færdig på hjemmesiden. De kommer dog snart op. Promise :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu