Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har et problem, mit modem stod af, og efter at have ringet ind til Comhem, sådan cirka 4-5 gange og fortælle dem at jeg skulle bestille et nyt modem, er det endelig lykkes mig at få dem til at sende et :-) For der skulle jo fejlmeldes på linien, det kunne jo være at der var fejl der ;-) da jeg så ringede ind 3 gang og havde koblet naboens modem på, ville de finde ud af om jeg kunne få et nyt på garanti, hallo det er 5 år gammelt, fik han at vide, skulle sætte mig på hold, men lagde på :-( godt man ikke blev sur ;-) Ringede så ind samme dag, fik fat i den sødeste kundeservice kvinde, der straks bestilte et nyt modem til mig. det var torsdag. Ringede så idag ind og tjekkede om de havde sendt det til mig :-( Nej der var da ikke bestilt noget, men nu er det bestilt og bekræftet. Problemet, er at det kan gå 1 uge før det kommer. Er blevet koblet på naboen router trådløst,med hans accept selvfølgelig, så der er internet, kan man ved hjælp at netkortet (her menes ikke det trådløse) koble sin router ind på samme forbindelse, så jeg kan bruge min ip telefoni? Har Xp og en linksys router. Håber der er en der har et godt forslag? Helt ok at min pc skal stå tændt for at bruge ip telefonien

Besvaret

Ja har fundet ud af at det er ret indviklet :-( Tror bare jeg venter til mit modem kommer ;-) ellers ender jeg som langhåret :-( Laver jeg en bro mellem det trådløse og kabel, bliver den trådløse forbindelse deaktiveret :-(

Besvaret
Ja har fundet ud af at det er ret indviklet :-( Tror bare jeg venter til mit modem kommer ;-) ellers ender jeg som langhåret :-( Laver jeg en bro mellem det trådløse og kabel, bliver den trådløse forbindelse deaktiveret :-(
Du kan indtil du får dit modem, benytte en softphone - det kræver dog at din PC står tændt hele tiden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...