Nenad Skrevet February 1, 2008 Rapporter Skrevet February 1, 2008 Hejsa Modtager I sms'er fra broen? Jeg har ikke hørt noget de sidste dage og man kunne da godt bruge det nu hvor det blæser lidt... Mvh Nenad
credde Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg har intet modtaget de sidste par dage. Havde ellers forventet at få nogle sms-er med, at broen var lukket for høje og lette køretøjer.
Jette Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg har intet modtaget de sidste par dage. Havde ellers forventet at få nogle sms-er med' date=' at broen var lukket for høje og lette køretøjer.[/quote'] Enig - jeg har heller ikke hørt fra dem :(
Nenad Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2008 Skal melde mig til igen Ringede lige til deres kundeservice og de sagde jeg skulle melde mig til igen. De der arbejde der inde og var tilmeldte fik besked så det er nok mig..... Hader når jeg få at vide at det nok er mig, som om man ikke ved hvad man gør:rolleye: Mvh Nenad
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Den er næsten god nok. For ca 3 mdr siden lavede de noget ved deres system så man skulle melde sig til igen og det gjorde jeg så. Det virkede også fint men i denne omgang har jeg heller ikke modtaget noget fra dem. Så det er vel bare det sædvanlige med dem.
andersen Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jamen så skal i da være velkomne til at få nogle af mine - jeg har nemlig fået "tonsvis" af dem igår og idag... Jeg har 4-5 gange nu modtaget to sms'er med at "broen er åben" efterfulgt af, 20-30 sekunder senere, en sms om at "broen er lukket for høje og lette køretøjer". Somom de har en praktikant der sidder og leger med knappen til systemet... Vildt belastende... Deres SMS-service burde de udvide med mulighed for at fravælge "høje og lette køretøjer"-sms'erne... så man kun får dem der er relevant hvis man ikke kører i et sådan køretøj.
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Ingenting hér heller i denne blæsende omgang :thumbdown Jeg fra og til-meldte mig også for nogle måneder siden, netop fordi jeg pludselig ikke modtog deres beskeder.
skallstorp Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Melde mig til igår Jeg fik efter tilmelding en sms jeg skulle bekräfte, har intet hört siden
Guest Trine Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg er super heldig kan jeg høre, jeg får mellem 10-20 i døgnet i øjeblikket..... Men man kan ved oprettelse angive om man kun vil have når den reelt er lukket, og ikke alle de her anbefalinger for høje og lette køretøjer.
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Oh well. Af og til-melding endnu en gang - så burde det vel være på plads...for en stund
rasmusrene Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jamen så skal i da være velkomne til at få nogle af mine - jeg har nemlig fået "tonsvis" af dem igår og idag... Jeg har 4-5 gange nu modtaget to sms'er med at "broen er åben" efterfulgt af, 20-30 sekunder senere, en sms om at "broen er lukket for høje og lette køretøjer". Somom de har en praktikant der sidder og leger med knappen til systemet... Vildt belastende... Deres SMS-service burde de udvide med mulighed for at fravælge "høje og lette køretøjer"-sms'erne... så man kun får dem der er relevant hvis man ikke kører i et sådan køretøj. Sikkert den samme der styrer deres hastighedsskilte :-) Kørte hjem idag i strid vind med de 110 som stod på tavlen og da jeg nåede anlægget hvor der igen vind var blev hastigheden sat ned til 50 :-)
Sune Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg er super heldig kan jeg høre, jeg får mellem 10-20 i døgnet i øjeblikket..... Men man kan ved oprettelse angive om man kun vil have når den reelt er lukket, og ikke alle de her anbefalinger for høje og lette køretøjer. Har du mistet dit domæne? linket i din underskrift giver et sjovt resultat... http://www.pendleroveroresundsbron.net/
EBL Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Deres SMS-service burde de udvide med mulighed for at fravælge "høje og lette køretøjer"-sms'erne... så man kun får dem der er relevant hvis man ikke kører i et sådan køretøj. Det kunne også være smart med en "test" knap så man kunne chekke om det virker med ens teleudbyder. Det virker tilsyneladene ikke så godt med CBB, jeg har tilmeldt mig 6-8 gange til forskellige telefoner (alle m CBB simkort) uden at det har virket.
EBL Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Sikkert den samme der styrer deres hastighedsskilte :-) Kørte hjem idag i strid vind med de 110 som stod på tavlen og da jeg nåede anlægget hvor der igen vind var blev hastigheden sat ned til 50 :-) Ja jeg lagde mærke til det samme, og det gavner ikke just respekten for hastighedsgrænserne på øresundsforbindelsen. Når praktikanten får lov til at lege med skiltene fristes man let til at glemme alt om dem og så ellers bare 'køre efter forholdene'. Det var sikkert også en praktiant der målte op til bredden på "hullerne" til bilerne i brobizz-banerne i betalingsanlæget. Det virker som om de er i forskellig bredde. Jeg mener at det er hul nummer 4 der virker meget smallere end de andre, men det kan selvfølgelig også være at det bare min bil der udvider og trækker sig sammen som temperaturen skifter :)
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Det kunne også være smart med en "test" knap så man kunne chekke om det virker med ens teleudbyder. Det virker tilsyneladene ikke så godt med CBB' date=' jeg har tilmeldt mig 6-8 gange til forskellige telefoner (alle m CBB simkort) uden at det har virket.[/quote']Får du heller ikke sms´en du skal reply´e på med "OK", lige efter du har tilmeldt dig?
EBL Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Får du heller ikke sms´en du skal reply´e på med "OK"' date=' lige efter du har tilmeldt dig?[/quote'] Nej desværre
Toft Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Mht skiltningen af hastighed på broen, hvilket ofte er totalt urealistisk lavt sat pga en smule sidevind, så er der jo kun 1 ud af måske 200 biler der overholder de hastigheder der. Jeg mærker altid efter hvordan min bil påvirkes af vindstød, og sætter hastigheden derefter. Det er virkelig sjældent det er nødvendigt at køre under 90 km/t, det har jeg kun oplevet én gang for et par år siden! Men vi oplever vel også vejret forskelligt, i hvert fald virker det som om at mange svenskere har behov for at køre 10-20 km/t langsommere end gældende hastighed, på E65'eren, hvis det regner Bortset fra igår eftermiddag på vej hjem mod Sverige, hvor en A4 virkelig kørte 50 km/t og nærmest var årsag til tumult, da alle pludselig skulle trække uden om den Audi med ca 90 i timen, så ser jeg sgu sjældent andre billister der overholder de der latterlige 50/70 km/t skilte, som de ofte sætter op ude på broen..
Guest Mogens Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Lukket? Modtager I sms'er fra broen? Jep - jeg har netop modtaget een, hvor der står, at broen er lukket
Jette Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Ingen besked Jeg er meldt til sms fra broen. Har besvaret deres kontrol sms, men fik heller ikke beskeden om at broen var lukket her til aften. Nu var jeg heldigvis kommet hjem :th2: men det er da ....... når de tilbyder den service, at man så (heller) ikke får den.
EBL Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 Jeg er meldt til sms fra broen. Har besvaret deres kontrol sms' date=' men fik heller ikke beskeden om at broen var lukket her til aften. Nu var jeg heldigvis kommet hjem :th2: men det er da ....... når de tilbyder den service, at man så (heller) ikke får den.[/quote'] De er nogle f..... amatører, derfor. Jeg ville gerne kunne sige noget andet, da jeg ikke bryder mig om at dømme folk på den måde og stryge alle over en kam, men i dette her tilfælde vil jeg gøre en forskel, da jeg efterhånden mener at have givet dem rigeligt med chancer. IT folkene på Øresundsforbindelsen er nogle forbandede amatører og det samme er den ledelse der ikke gør noget ved problemerne, som udover de vanvittige pendlerpriser er mange. Kære Øresundsforbindelse.... - man skal IKKE have en SMS service når den alligevel ikke virker - man skal IKKE sætte farten ned til 70 flere kilometre EFTER folk har passeret 'faren' - det er IKKE en 'fare' der kræver fartnedsættelse til 50 km/t fordi der holder en person i en BMW 320i i nødsporet og snakker telefon med sin fætter. - i skal IKKE vise smarte lysende vindposer på jeres lystavler når vindposen ikke viser den rigtige vindretning, så er den mere forvirrende end gavnlig. og jeg kunne blive ved..... og Øresundsfolk næste gang i taler med de svenske toldere ved betalingsanlæget så få dem lige til at stille sig så man IKKE kan se dem inden man vælger bane, der er ikke meget ide i at de står der hvor de står i deres selvlysnede dragter, når menneskesmugleren og de efterlyste terrorister bare kan vælge en af de baner de ikke står i.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu