Jump to content

Hvor mange penge tabte i så på superbowl????

Recommended Posts

Besvaret

Slet ikke synd.. .Hans spil fungerede aldrig særlig godt.. Selvom jeg er ked af Greenbay røg ud pga. NY, så har de fuldt fortjent deres sejr. Men alt i alt en kedelig kamp.. Det var først til aller sidst i 4Q at der virkelig kom gang i sagerne - men det reflekterer scoreren jo også meget godt.. Der er mange der har tjent gode penge på NY i dag.. Desuden, så kan det godt være Patriots havde mulighed for at få en rekord, men det er jo ikke fordi deres spil har været blændende hele sæsonen igennem..

Besvaret

Det har du helt ret i..... De kom aldrig rigtigt igang. Slog ham også ud at han blev sacked et par gange..... Aldrig sjovt for en quarterback...

Slet ikke synd.. .Hans spil fungerede aldrig særlig godt.. Selvom jeg er ked af Greenbay røg ud pga. NY' date=' så har de fuldt fortjent deres sejr. Men alt i alt en kedelig kamp.. Det var først til aller sidst i 4Q at der virkelig kom gang i sagerne - men det reflekterer scoreren jo også meget godt.. Der er mange der har tjent gode penge på NY i dag.. Desuden, så kan det godt være Patriots havde mulighed for at få en rekord, men det er jo ikke fordi deres spil har været blændende hele sæsonen igennem..[/quote']
Besvaret

hehe nej, han stod bare også og fumlede for længe og så havde han jo også en skade, så det kunne være derfor det bare ikke gik.. i sidste ende så er det sejr der tæller, så folk har nok glemt deres "næsten" rekord :-) .. men hvis man kigger på deres samlede spil, så kan det godt være de kom til superbowl ubesejret, men det har ikke været kæmpe overbevisende sejre de har trukket i land hele forløbet igennem.. men sådan er der jo så meget.. Tillykke til Eli som både vandt ringen og blev MVP og som nok nu godt kan forhandle en god kontrakt hjem, på trods af han var lidt på vej ud i kulden... nu vil jeg se dyner ...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...