Jump to content

Bredbandsbolaget opkræver alligevel penge for returneret modem

Recommended Posts

Skrevet

Ville lige høre om andre har haft samme tvist med Bredbandsbolaget. Jeg returnerede mit modem efter anvisningerne engang i sommeren sidste år og troede alt var som det skulle være. Til min store forundring modtog jeg så en opkrævning for manglende returnering af modemet i december godt 4 måneder efter at det var returneret. I mellemtiden har jeg selvfølgelig smidt kvitteringen ud da jeg regnede med at det var gået i orden. Er der andre der er blevet lænset for de sidste kroner inden Bredbandsbolaget slap grebet ?

Besvaret

Jeg tror at de gør det mod alle! Min veninde skulle også sende modem retur til dem og gik på posthuset og spurgte om hun kunne få kvitteringen. Nej, det kunne hun ikke da BBL betalte porto. Hun gik hjem bagefter og tog nogle billeder af pakken med kamera så sendte hun modem til dem. Nogle dage efter fik hun brev hvis hun ikke returner modem tilbage, skal hun betaler 500 sek. Hun printede de billeder hun tog så sendte hun dem til BBL. Nogle dage senere skrev at de har modtaget modem. Der var "kommunikation fejl" mellem 2 afdelinger :rolleye: Hvis de siger at de ikke har modtaget modem så kan man gå på posthuset og klage... Prøv at sende dem email og skriv at de skulle tjekke om de har modtaget den. Kontakt dem gennem deres hjemmeside...

Besvaret

Jeg har faktisk også oplevet det. Det underlige i min sag var dog at brevet jeg modtog fik jeg først en måned efter den dato der stod inde i brevet. Jeg skrev en mail til deres kundeservice om at jeg havde returneret det efter de anvisninger de selv havde givet mig, så jeg nægtede at betale de 500 kroner (eller hvormeget det nu var). Jeg fik et svar tilbage om at de havde modtaget modem'et...

Besvaret

Jeg sloges med BBB, efter at jeg havde modtaget en digitalbox, som jeg ikke havde bestilt og derfor ikke havde afhentet. Det tog mig 3 måneder at komme ud af den misere igen, fordi de blev ved med at påstå, at jeg havde bestilt den via telefon. Pludselig fik jeg pengene retur uden nærmere forklaring, så de havde åbentbart lyttet til telefon-båndet og opdaget, at jeg netop havde sagt nej.:rolleye:

Besvaret
Jeg tror at de gør det mod alle! Min veninde skulle også sende modem retur til dem og gik på posthuset og spurgte om hun kunne få kvitteringen. Nej, det kunne hun ikke da BBL betalte porto. ...
Man skal altid bede om en kvittering også selvom, det er modtageren, der betaler porto. Det har jeg aldrig haft problemer med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...