Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er det hjernedøde mennesker, som man har ansat i Kundeservice hos E-ON? Jeg solgte en lejlighed d. 04. oktober 2007, ringede til E-ON og fortalte hvad måleren stod på. Jeg får så en regning fra dem, og da jeg checker den, er den på forbruget indtil og med 31. december 2007. Jeg skriver til E-On kundetjeneste, hvor de svarer mig, at de nok skal sende mig en ny regning. Det får jeg så også, men på det forventede for januar kvarttal. Jeg skriver så til dem igen, nu gider de ikke svare mig. Og i dag får jeg så endnu en regning!!! Endnu engang skriver jeg til dem!!!! Er de fuldstændige umulige at råbe op?? Eller er det flok hjernedøde mennesker, de har ansat???

• 2 months later...
Besvaret
Altså.... jeg ved ikke om Telia er meget bedre' date=' de er umulige at komme i kontakt med. Vi har skrevet og ringet så mange gange uden at få svar, og regninger kommer dumpende hele tiden:-([/quote']Hvis man skal have (telefonisk) fat på Telia hurtigt, så er her et godt råd: Ring 90200, så får man fat i verdens tåbeligste robot-system hvor man skal sige med ord hvad ens ærinde er (:sick:), men her er det så man siger "beställning av abonnement", her efter siger man f.eks "digital tv", trykker sit fastnetnummer ind - og bingo så springer man køen over af folk, som har andre ærinder end at oprette et nyt Telia abonnement ;) Kilde: Telia.se
Besvaret
Er det hjernedøde mennesker, som man har ansat i Kundeservice hos E-ON? Jeg solgte en lejlighed d. 04. oktober 2007, ringede til E-ON og fortalte hvad måleren stod på. Jeg får så en regning fra dem, og da jeg checker den, er den på forbruget indtil og med 31. december 2007. Jeg skriver til E-On kundetjeneste, hvor de svarer mig, at de nok skal sende mig en ny regning. Det får jeg så også, men på det forventede for januar kvarttal. Jeg skriver så til dem igen, nu gider de ikke svare mig. Og i dag får jeg så endnu en regning!!! Endnu engang skriver jeg til dem!!!! Er de fuldstændige umulige at råbe op?? Eller er det flok hjernedøde mennesker, de har ansat???
Da jeg i sin tid flyttede herover fik jeg fat i en dansker der var ansat i deres kundeservice.. det er desværre for lang tid siden til at jeg kan huske personens navn..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...