Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

CS4 kan bruge din GPU til PS bl.a..... Den snurrer herhjemme som en mis. Dog er den en kende pebret og det er nok overkill at gå ud og købe den. Så store er forskellen ikke fra CS3-> 4.... Men den er lækker at bruge og arbejde med.

Besvaret
hvis man nu skal købe en en nogenlunde kraftig (ikke spilllemaskine dog) støjsvag stationær hos en af elektronik-kæderne såsom onoff, siba elgirafanten osv, hvilket mærke opg evt. model bør man så gå efter? Jeg har to venstrehænder med ti tommelfingre, så jeg skal ikke begynde på at samle noget selv :D Den skal stå i stuen, så den må ikke støje ret meget.
Er der slet ikke nogen der har nogen bud?
Besvaret

Takker for links. Er de baseret på viden og erfaring, eller har i nogså bare søgt på diverse sites og fundet der hvor der står "tyst"? Jeg tror ikke så meget på kædernes marketing afdeling, så derfor henvender jeg mig til Jer.

Besvaret

Jeg har taget fra middel prislejet og op uden at skelne til "tyst". Mærker som jeg ved har en i orden levetid og ydeevne :) Når du køber, så gå langt uden om HP det er noget l*rt, billigt skrammel imo! Jeg syntes især at denne http://www.siba.se/product/product.aspx?Identifier=SEA2072 er interessant, den har et ATI 3850 grafikkort med indbygget HDMI billede og lyd ud, fuld dekodning af H.264 og support for DirectX 10.1

Besvaret
Jeg har taget fra middel prislejet og op uden at skelne til "tyst". Mærker som jeg ved har en i orden levetid og ydeevne :) Når du køber, så gå langt uden om HP det er noget l*rt, billigt skrammel imo! Jeg syntes især at denne http://www.siba.se/product/product.aspx?Identifier=SEA2072da er interessant, den har et ATI 3850 grafikkort med indbygget HDMI billede og lyd ud, fuld dekodning af H.264 og support for DirectX 10.1
Linket giver ikke noget resultat. Derudover, så har jeg gode erfaringer med HP's maskiner - så længe det ikke er nede i budget-klassen (som eks. DX2200-serien). Undgå Acer!
Besvaret

Jeg takker igen for svar, det er jo den slags erfaringer der er gode. Skal jeg dog tolke det på den måde at hvis jeg vil have en tyst pc fra en af kæderne er jeg på herrens mark, og selvbyg er vejen frem? Jeg er god til den slags overfortolkninger:laugh:

Besvaret
Linket giver ikke noget resultat. Derudover, så har jeg gode erfaringer med HP's maskiner - så længe det ikke er nede i budget-klassen (som eks. DX2200-serien). Undgå Acer!
jeg har Acer som bærbar. den har nu funket rigtig godt i de 2 år jeg har haft den..
Besvaret
jeg har Acer som bærbar. den har nu funket rigtig godt i de 2 år jeg har haft den..
Jeg har kun erfaring med diverse stationære - ikke bærbare - samt deres billige monitors. Og min erfaring siger "billigt bras". Deres bærbare kan jeg ikke udtale mig om. Når alt kommer til alt, så gælder "du får hvad du betaler for" nok også hér :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...