Jump to content

Hvilken mobiltelefon/smartphone kan bruges til internetbanken?

Recommended Posts

Skrevet

Har på det sidste interesseret mig en del for mobiltelefoner og smartphones der er HSDPA-kompatible, dvs. som kan gå på 3G mobilt bredbånd. For tiden er jeg varm på Nokia N95 8GB, der dækker mit behov ganske godt når det kommer til internetadgang og mobilitet. Det eneste umiddelbare problem jeg endnu ikke har fundet en løsning på er, hvordan og om jeg kan benytte JAVA når jeg ønsker at logge på internetbanken via mobilen. Såvidt jeg forstår det så kan man endnu ikke, er det sandt? Findes der nogle andre mobiltelefoner/smartphones som kan?

Besvaret
Har på det sidste interesseret mig en del for mobiltelefoner og smartphones der er HSDPA-kompatible, dvs. som kan gå på 3G mobilt bredbånd. For tiden er jeg varm på Nokia N95 8GB, der dækker mit behov ganske godt når det kommer til internetadgang og mobilitet. Det eneste umiddelbare problem jeg endnu ikke har fundet en løsning på er, hvordan og om jeg kan benytte JAVA når jeg ønsker at logge på internetbanken via mobilen. Såvidt jeg forstår det så kan man endnu ikke, er det sandt? Findes der nogle andre mobiltelefoner/smartphones som kan?
Jeg kan tjekke om min kan når jeg kommer hjem... har dog ikke opdateret softwaren på min, så det kan være det ligger i en disse updates hvis det ikke virker...
  • 2 weeks later...
Besvaret

jeg har en sony erickson w880i som udemærket køre java, har selv brugt det nogle gange på forskellige hjemmesider. men ved ikke lige om den kan køre homebank også ? Nic

• 3 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...