sup3rior Skrevet February 16, 2008 Rapporter Skrevet February 16, 2008 Hej, Nogen herinde som bruger Telsome som deres IP telefoni leverandør, og som ved hvilke adaptere man kan anvende udover det som står skrevet på deres hjemmeside? Når man kigger på deres hjemmeside er alternativet 2 ultra grimme telefoner, en IP adapter jeg ikke kan finde eller at skifte en NetGear wireless router som helst ikke vil ha inden for dørene :) //Anders
Gio Besvaret February 16, 2008 Rapporter Besvaret February 16, 2008 En hvilken som helst SIP-adapter/telefon kan bruges.
Buddha Besvaret February 16, 2008 Rapporter Besvaret February 16, 2008 Jeg bruger selvstændige Cisco 7940 tlf til Telsome....
sup3rior Besvaret February 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2008 Tanke torsk fra min side - for self. kan alle adaptere som understøtter SIP bruges :) Man kan bare ikke få support på skidtet hvis det ikke funker, så var egentlig mere interesseret i hvad folk brugte og som vi åbenbart er til at få konfigureret til at køre sammen med deres VOIP gateway :)
Buddha Besvaret February 16, 2008 Rapporter Besvaret February 16, 2008 Jeg vil anbefale en Zyxel VOIP gateway med alm DECT trådløse tlf.... Så kan du bruge mere end én tlf på det samme nr...
Sune Besvaret February 17, 2008 Rapporter Besvaret February 17, 2008 Hej, Nogen herinde som bruger Telsome som deres IP telefoni leverandør, og som ved hvilke adaptere man kan anvende udover det som står skrevet på deres hjemmeside? Når man kigger på deres hjemmeside er alternativet 2 ultra grimme telefoner, en IP adapter jeg ikke kan finde eller at skifte en NetGear wireless router som helst ikke vil ha inden for dørene :) //Anders Hvad er der galt med NetGear wireless router?
Buddha Besvaret February 17, 2008 Rapporter Besvaret February 17, 2008 Netgear er noget lort...... Hvad er der galt med NetGear wireless router?
sup3rior Besvaret February 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 17, 2008 Kun enig :) Men tak for forslaget om Zyxel - jeg fandt en boks derinde som jeg prøver at købe.
Sune Besvaret February 17, 2008 Rapporter Besvaret February 17, 2008 Netgear er noget lort...... Det er da vist smag og behag. Har haft NetGear løsningen fra Telsome med Beocom 6000 telefoner tilkoblet i 1½ år uden problemer.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu