Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Nogen herinde som bruger Telsome som deres IP telefoni leverandør, og som ved hvilke adaptere man kan anvende udover det som står skrevet på deres hjemmeside? Når man kigger på deres hjemmeside er alternativet 2 ultra grimme telefoner, en IP adapter jeg ikke kan finde eller at skifte en NetGear wireless router som helst ikke vil ha inden for dørene :) //Anders

Besvaret

Tanke torsk fra min side - for self. kan alle adaptere som understøtter SIP bruges :) Man kan bare ikke få support på skidtet hvis det ikke funker, så var egentlig mere interesseret i hvad folk brugte og som vi åbenbart er til at få konfigureret til at køre sammen med deres VOIP gateway :)

Besvaret
Hej, Nogen herinde som bruger Telsome som deres IP telefoni leverandør, og som ved hvilke adaptere man kan anvende udover det som står skrevet på deres hjemmeside? Når man kigger på deres hjemmeside er alternativet 2 ultra grimme telefoner, en IP adapter jeg ikke kan finde eller at skifte en NetGear wireless router som helst ikke vil ha inden for dørene :) //Anders
Hvad er der galt med NetGear wireless router?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...