spinner Besvaret February 16, 2008 Rapporter Besvaret February 16, 2008 Du burde kunne bruge telefon-delen uden at installere noget? Jeg havde ikke installeret noget som helst, da jeg lavede første opkald ... Hvad sker der, hvis du prøver?
dkrunaway Besvaret February 25, 2008 Rapporter Besvaret February 25, 2008 ZiPhone burde virke fint til din iPhone, ja. Dog skal du lige huske at iPhone´en ikke understøtter SIM-kort fra 3 (de bruger USIM-standarden som iPhone´n (endnu) ikke kan læse) Vedr. hvor du skal mokke kortet i, så er der en fin guide her Hej, Er der ingen work-around så man kan bruge et 3 simkort? Jeg har fået et stealth-simkort med i køben, men det gør vel ingen forskel?
seos Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hvor har du købt den og hvor meget har du givet? Jeg vil os ha en.
TDC Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Nope - ikke en change at få sit 3 kort til at virke i den nuværende iPhone. Ved at der er engelske og italienske Iphone brugere der har fået 3 til at udlevere et 2g SIM kort, men det er ikke noget danske 3 vil være med til.
Guest PeterK Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Fik Du den iPhone til at virke??????? Jeg har lige fået min til at køre perfekt.......Iphone ROCKS:th2:
dkrunaway Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Nope - har 3 mobil, så det virker ikke. Sjovt nok har kæresten forelsket sig i Iphonen, og fiser nu rundt med mit legetøj...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu