Jump to content

iPhone (oplåsning 1.1.3 oob/ootb)

Recommended Posts

Besvaret
Har lige fået en iPhone fra US............Bruger den ikke SIM-kort???
Det er en mobiltelefon - så jow' date=' den skal have et SIM-kort :D
Iflg iphoneguide.dk er den hacket og man kan åbne og bruge den! Funger dette?
Hvad har iphoneguide med din telefon at gøre? Du mener måske du har læst at den kan åbnes og bruges? I så fald, så skal du have den "jailbreaket" og sat op til at bruge en anden udbyder end AT&T. Det kan ovenstående hjemmeside garanteret guide dig igennem :) Edit: En begynder-guide til at hjælpe dig i gang: http://iphone.vildmedmac.dk/?page_id=251
Besvaret

kan bare ikke se hvor man åbner den til SIM-kort... på www.iphoneguide.dk læste jeg en kommentar om at man kan åbne den på 3 min automatisk: NP siger: 13. februar 2008 kl. 14:59 I sted for at følge guiden her, kan bare bruge ZiPhone, som er kommet i “ny” udgave(til windows brugere), den jailbreaker, aktivere og unlocker det hele på ca. 3 minutter. Hent programmet her: http://home.no/geezuzz/ZiPhoneGUI.exe Læse mere om programmet: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=29554 HOLDER DET??

Besvaret

ZiPhone burde virke fint til din iPhone, ja. Dog skal du lige huske at iPhone´en ikke understøtter SIM-kort fra 3 (de bruger USIM-standarden som iPhone´n (endnu) ikke kan læse) Vedr. hvor du skal mokke kortet i, så er der en fin guide her

Besvaret

Så godt proceduren, men jeg ville bruge den automatisk unluck,jailbreak etc. og spørgsmålet gik på om jeg skal putte mit eget sonofon sim-card inden jeg går i gang

Besvaret
Så godt proceduren' date=' men jeg ville bruge den automatisk unluck,jailbreak etc. og spørgsmålet gik på om jeg skal putte mit eget sonofon sim-card inden jeg går i gang[/quote']Kort svar: nej. Din telefon vil ikke godtage et fremmed SIM-kort før den er låst op.
Besvaret

så lige et sidste "dumt" spørgsmål..........Hvorfor bruge disse LANGE guider til at "befrie" sin iPhone når der findes program der gør det automatisk på 3-4 min???..........Ja jeg spø´r bare:)

Besvaret
så lige et sidste "dumt" spørgsmål..........Hvorfor bruge disse LANGE guider til at "befrie" sin iPhone når der findes program der gør det automatisk på 3-4 min???..........Ja jeg spø´r bare:)
Der sker en voldsom udvikling meget hurtigt indenfor dette emne. Hvad der virker for den ene, behøver ikke virke for den anden. I tilfældet med den nye GUI til ZiPhone, som blev postet 12 februar, så indeholder dén tråd på nuværende tidspunkt allerede små 500 indlæg :eek:. Det siger lidt om aktivitetsniveauet indenfor iPhone/iTouch-hacks :th2:
Besvaret

Jeg giver lige mit besyv med: Jeg har en 1.1.2 OOB. Her er hvad jeg gjorde: 1) Smed det medfølgende AT&T-kort i. (kan muligvis skippes på 1.1.2 og kan helt sikkert skippes på 1.1.3) 2) Restorede til version 1.1.3 (skal ikke gøres på 1.1.3 OOB) 3) Satte mit TDC-kort i. 4) Startede telefonen op i Restore-mode (Hold Home-knappen inde mens du smider den i docken - og hold den inde indtil 'stik-i-iTunes'-billede kommer frem) 5) Kørte ZiPhone (Mac-version) - tog ca. 3 minutter 6) Færdig. SIM-kortet sættes i i "toppen" af telefonen, ved at prikke en udfoldet klipse-mand ned i hullet og trykke lidt gelende med clipsen.

Besvaret
Desværre får jeg fejl når jeg prøver at åbne ziphoneGUI.exe (application has failed because app. config. is incorrect)
Du har husket at du også skal have .NET-framework 2.0 installeret også? (http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=45&p=3&SrcDisplayLang=en&SrcCategoryId=&SrcFamilyId=b44a0000-acf8-4fa1-affb-40e78d788b00&u=details.aspx%3ffamilyid%3d0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5%26displaylang%3den)
Besvaret

JUHU det lykkedes, nu mangler jeg bare: Efter unlock Det er en god ide at installere BSd Subsystem og Open SSH fra Installer.app når du er færdig. Du skal også installere en patched AppSupport for at kunne bruge telefondelen. Og hvor finder jeg dem??????

Besvaret

JA...har et ikon som hedder "installer" og trykker jeg på det kommer der nogle forskellige menuer op: AppTapp: Community Sources: iClarified: Det må være under disse menuer???

Besvaret
Men jeg har ikke noget WIFI og får dermed fejl........Den er skrive error, cant find host??? Den er ellers tilsluttet PC
Uden wifi, nul guf. iPhone og iTouch bruger wifi til at gå på nettet. Kabel-tilslutningen er kun til sync med iTunes.
Besvaret
Hmmm....så kommer jeg ikke til at kunne ringe fra den før mandag på job...hvor vi har wifi!!!
Du har heller ikke nogle "åbne" netværk i din umiddelbare nærhed? (læs: kan wifi-delen se nogle u-sikrede accesspoints?) Det ville være en måde at komme videre på - men er selvfølgelig ulovligt, hvis du ikke har fået lov af ejeren. Jeg opfordrer ikke, men informerer blot om mulighederne :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...