fisker Skrevet February 19, 2008 Rapporter Skrevet February 19, 2008 Vores kat maine coon på 1 år og 3 måneder, er begyndt at slikke på vores vægge/sengegavl og vores hår. Nu er der jo ikke så meget kalk i vandet herovre? tænkte og det var kalk mangel, nogle der har prøvet det samme? Og ønsker ikke en løsning med en søm pistol. Findes der evt kalk tableter til katte? Kattemælk er den ikke meget for.
jacobe Besvaret February 19, 2008 Rapporter Besvaret February 19, 2008 Ja, det findes skam. Om det så er det, den har brug for kan jeg ikke svare på. Vores hund gør det samme, når den er ophidset og glad. Jeg tænker lidt, om den evt. gør det som erstatning for kattegræs? Så kan i evt. prøve det også, alternativt noget kattemalt på tube, som nogle katte elsker så meget at de slikker det direkte fra tuben, mens andre hader det som pesten (her er tricket at smøre det på deres poter, så slikker de det af alligevel.)
Puttemor Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Ellers så kan man også få kalktabletter i pilleform. Det har jeg haft gjort til mine 2 misser Palle & Frederik.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu