hpn Skrevet February 20, 2008 Rapporter Skrevet February 20, 2008 Vi er på udkig efter et andet sted at bo, og i hele denne jungle, kan man jo registrere sig jeg-ved-ikke-hvor-mange-steder. Hemnet ser ud til at have det meste under et, men på mäglernes hjemmesider "reklamerer" de med, at de har köber-kartoteker. Giver det noget ekstra at väre på disse lister? Får man information om boliger inden det bliver lagt ud på nettet etc? og hvor kan man se priserne som boligerne i et området er solgt for?
Fagerland Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Her er lidt info på salg http://www.maklarstatistik.se/
Jette Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Vi er på udkig efter et andet sted at bo, og i hele denne jungle, kan man jo registrere sig jeg-ved-ikke-hvor-mange-steder. Hemnet ser ud til at have det meste under et, men på mäglernes hjemmesider "reklamerer" de med, at de har köber-kartoteker. Giver det noget ekstra at väre på disse lister? Får man information om boliger inden det bliver lagt ud på nettet etc? og hvor kan man se priserne som boligerne i et området er solgt for? Da vi skulle købe tilbage i begyndelsen af 2006 var vi skrevet op hos forskellige mæglere. Men det kom der ikke så meget ud af. Og det hus vi købte, var hos en mægler, som vi ikke kendte til, før jeg fandt huset på hemnet. Så afhængig af temperament, er det måske godt at kigge med selv. Held og lykke med at finde jeres nye bolig :th2:
Miriam Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Da vi købte første hus var det via mægler det var ikke annonceret. Og da vi skulle sælge det igen, havde vi faktisk valgt at vi kun ville annoncere via en mæglers register, og altså ikke annoncere det. Det endte dog med at den mægler vi købte af også solgte det på normalvis. Så der er helt sikkert nogle der gør det. God jagt !
EBL Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Giver det noget ekstra at väre på disse lister? Får man information om boliger inden det bliver lagt ud på nettet etc? og hvor kan man se priserne som boligerne i et området er solgt for? Ja da, jeg solgte mit gamle hus inden det overhovedet var annonceret til salg, netop via ejendomsmægleren kartotek over potentielle købere. At jeg så ikke var helt tilfreds med at det blev solgt så hurtigt er en anden snak, hvis man sælger sit hus så hurtigt kunne det jo godt tyde på at prisen var sat for lavt til at begynde med
Miriam Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Ja da, jeg solgte mit gamle hus inden det overhovedet var annonceret til salg, netop via ejendomsmægleren kartotek over potentielle købere. At jeg så ikke var helt tilfreds med at det blev solgt så hurtigt er en anden snak, hvis man sælger sit hus så hurtigt kunne det jo godt tyde på at prisen var sat for lavt til at begynde med Hmm du kan da ikke være utilfreds det er jo dig selv der har sagt ja til det ??
EBL Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Hmm du kan da ikke være utilfreds det er jo dig selv der har sagt ja til det ?? Nu sætter man jo ikke et hus til salg til eks. 1,5 mil kr, og når der så kommer en person og vil købe det siger du, øhhhh jeg mente 1,7 mil kr, sådan gør man ikke, det er dårlig stil.
Buddha Besvaret February 20, 2008 Rapporter Besvaret February 20, 2008 Ikke i Sverige....Der kommer det i budrunde............:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu