EBL Skrevet February 20, 2008 Rapporter Skrevet February 20, 2008 Er der nogen der ved om den nye kanal DR Update, samt de kommende DR Børnekanal og DR Historiekanal kommer på en kanalpakke Sverige, enten via svensk CANAL+, svensk VIASAT eller noget helt tredie. Jeg ved godt at man sikkert kan modtage dem med en digtial antennemodtager i Malmø og andre steder tæt på Danmark og sikkert også på diverse fællesantenner, men mit spørgsmål går på de øvrige muligheder.
cbpwr Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Jeg tror ikke du skal regne med du kan modtage dem igennem fællesantenne eller svenske udgaver af Canal Digital eller Viasat. Deri mod med egen antenne, hvis det bliver kanaler som kommer i DTT nettet. Men kan også være de kommer til at ligge enten hos Canal Digital eller Viasat. Mit bud er at hvis de kommer i udbud, må det være i Canal Digitals interesse at byde ind på dem ,med mindre de vil tromles ned af Viasat.
EBL Besvaret February 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2008 Jeg tror ikke du skal regne med du kan modtage dem igennem fællesantenne eller svenske udgaver af Canal Digital eller Viasat. Deri mod med egen antenne' date=' hvis det bliver kanaler som kommer i DTT nettet. Men kan også være de kommer til at ligge enten hos Canal Digital eller Viasat. Mit bud er at hvis de kommer i udbud, må det være i Canal Digitals interesse at byde ind på dem ,med mindre de vil tromles ned af Viasat.[/quote'] Tak for svar. Ved du/i om TV2News ligger i nogen svenske 'pakker' som det ser ud nu?
cbpwr Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 det gør den heller ikke, det er viasat dk man skal have for at få den.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu