Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved om den nye kanal DR Update, samt de kommende DR Børnekanal og DR Historiekanal kommer på en kanalpakke Sverige, enten via svensk CANAL+, svensk VIASAT eller noget helt tredie. Jeg ved godt at man sikkert kan modtage dem med en digtial antennemodtager i Malmø og andre steder tæt på Danmark og sikkert også på diverse fællesantenner, men mit spørgsmål går på de øvrige muligheder.

Besvaret

Jeg tror ikke du skal regne med du kan modtage dem igennem fællesantenne eller svenske udgaver af Canal Digital eller Viasat. Deri mod med egen antenne, hvis det bliver kanaler som kommer i DTT nettet. Men kan også være de kommer til at ligge enten hos Canal Digital eller Viasat. Mit bud er at hvis de kommer i udbud, må det være i Canal Digitals interesse at byde ind på dem ,med mindre de vil tromles ned af Viasat.

Besvaret
Jeg tror ikke du skal regne med du kan modtage dem igennem fællesantenne eller svenske udgaver af Canal Digital eller Viasat. Deri mod med egen antenne' date=' hvis det bliver kanaler som kommer i DTT nettet. Men kan også være de kommer til at ligge enten hos Canal Digital eller Viasat. Mit bud er at hvis de kommer i udbud, må det være i Canal Digitals interesse at byde ind på dem ,med mindre de vil tromles ned af Viasat.[/quote'] Tak for svar. Ved du/i om TV2News ligger i nogen svenske 'pakker' som det ser ud nu?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...