Maria Skrevet February 24, 2008 Rapporter Skrevet February 24, 2008 Jeg kan ikke få min computer til at huske ord jeg før har skrevet. Og hver gang jeg skal logge ind på f.eks debatten eller min mail åbnes et program som hedder verisoft logon wizard, som kan huske brugernavn og kodeord. Kan man få den til ikke at åbne dette program, og hvor er det nu jeg får jeg computeren til at huske ord fra tidligere når man er på nettet??
Paul Besvaret February 24, 2008 Rapporter Besvaret February 24, 2008 Det kommer helt an på hvilken browser du benytter. Internet Explorer: Funktioner > Internetindstillinger > Generelt > Indhold (Autoudfoldelse) > Indstillinger ... Voila! Verisoft Logon Wizard læser dit fingeraftryk og giver dermed adgang til logon-indstillinger på hele PC'en. Så du har enten en bærbar fra HP eller Compaq kan jeg næsten gætte mig til. Du skal finde programmet Verisoft Access Manager på din PC for at slukke for eller ændre på tjenesten.
Paul Besvaret February 25, 2008 Rapporter Besvaret February 25, 2008 Mange tak for hjælpen! :) Det var da så lidt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu