Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der andre end mig der har problemer med kortet til parkeringen ? Jeg parkere på den nye "syd" p-plads og i hele sidste uge fik jeg fejlene "Ej inkörd" eller "redan inkörd"... Imorges fik jeg så denne fantastiske meddelse "Biljet spärred"... Jeg "ringede" til dem og fik at vide at mit kort var spærret og at man havde sendt mig et nyt.... Hvor smart er det liiige at spærre et kort inden det nye er leveret ? Har I andre også haft problemer på den p-plads ?

Besvaret
Er der andre end mig der har problemer med kortet til parkeringen ? Jeg parkere på den nye "syd" p-plads og i hele sidste uge fik jeg fejlene "Ej inkörd" eller "redan inkörd"... Imorges fik jeg så denne fantastiske meddelse "Biljet spärred"... Jeg "ringede" til dem og fik at vide at mit kort var spærret og at man havde sendt mig et nyt.... Hvor smart er det liiige at spærre et kort inden det nye er leveret ? Har I andre også haft problemer på den p-plads ?
Næh, jeg synes, det virker perfekt. Jeg behøver ikke engang vise kortet mere, kører bare hen og holder, hvorefter bommen løfter sig.:th2:
Besvaret

Igen i morges var mit kort spærret... Jeg ringede til kundservice og fik at vide at "det er da klart, den er jo ikke konfigureret til den p-plads"...Nå men, tak for det... det har ellers virket fint siden 1/1.... Men, nu skulle det så være i orden... Og, undskyld til de 10 biler der har holdt og ventet på mig de sidste par dage :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...