dannemare Skrevet March 2, 2008 Rapporter Skrevet March 2, 2008 Har I andre også bemærket den hvide Peugeot (vist nok 407sw) på M3? Han kører altid (i hvert fald når jeg har set ham i nordgående retning) af ved afkørslen til Hillerød-motorvejen nordgående. Han kører ikke ind på selve Hillerød-motorvejen men holder i stedet til højre lige inden motorvejsindfletningen (og havner vel i Bagsværd eller noget i den retning). Torsdag morgen havde jeg i god tid bevæget mig ind i banen, der leder én væk fra M3 og ned mod Hillerød-motorvejen. En Passat følger efter... Få sekunder senere kommer den hvide pug susende helt ovre fra venstre bane og klemmer sig ind mellem os, hvilket formentligt har irriteret personen i Passat'en, for han prøver i "agressiv stil" at overhale pug'en straks efter det lange, skarpe sving ned mod Hillerød-motorvejen. Han når dog kun lige at trække halvt ud, inden de blå blink straks fylder hele kabinen i pug'en. Passat'en trækker snuden til sig, hvorefter pug'en slukker de små blå og lidt efter drejer af mod Bagsværd. Jeg tænker, han var ved at komme for sent til kaffe og donuts på den lokale station. :) Frederik
larsk Besvaret March 2, 2008 Rapporter Besvaret March 2, 2008 Og den lokale station på Klausdalsbrovej er så PET's :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu