Carwash Skrevet March 6, 2008 Rapporter Skrevet March 6, 2008 TT 3,2 DSG - 2004 7300 Mil. Svart med svart läder. Bilen har automat (DSG). DSG, klima, xenon, farthållare, quattro, färddator, sportstolar, Radio/CD, soundsystem, 18" fälgar, m.m. PRIS: 219000:- inkl. alla avgifter Vi lämnar 1 års Eurogaranti. nogen der har erfaring, jeg er vild med den men ved ikke om prisen er høj??
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Kære Patrick... Du er altså ikke 21 år og frisør... Hvad skal du med en TT ???? :D
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Den skal koste omkring 180....... hvor ?? jeg har nemlig kigget på blocket og det koster 245-250 kg .. hvis du mener i Tyskland så er det helt andet snak.
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Kære Patrick... Du er altså ikke 21 år og frisør... Hvad skal du med en TT ???? :D hehe jeg er 21 + 7 år mere hehe. jeg har prøvkørt et par stk men den med 3,2 er bare super en du skal tage og prøve den den er bedre en starletén du havde hehe
Buddha Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Der er INTET der kører bedre end den STARLET!!!! :D Hent den i tyskland......;)
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hehe jeg er 21 + 7 år mere hehe. jeg har prøvkørt et par stk men den med 3' date='2 er bare super en du skal tage og prøve den den er bedre en starletén du havde hehe[/quote'] Selvfølgelig er den bedre end en Starlet, men det er stadig en frisørbil.... om den så havde en 5-liters motor....frisørbil...
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Der er INTET der kører bedre end den STARLET!!!! :D Hent den i tyskland......;) ja jeg har set det i tyskland men det er mange penge, og jeg får 1 år garanti på alt...
Buddha Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Ja men det du sparer kan med garnati betale det der går i stykker på den......;)
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Ja men det du sparer kan med garnati betale det der går i stykker på den......;) Ja det har du ret i. men det er stadig væk en Risk.. den er importeret fra tyskland så jeg har set prisen i tyskland, han tjener ca 23kg på det.. jeg har faktisk hentet en selv fra tyskland men prisen var under 100kg derfor jeg er sku bange for alt det elektronik osv i Audién ..
Buddha Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Det er ikke elektronikken du skal være bekymret for.... Det er DSG gearkassen. Se om ikke du kan købe en forsikring igennem www.fragus.se
Marraffay Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Kan du ikke lige smide et par billeder op så vi andre kan se dytten?
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Kan du ikke lige smide et par billeder op så vi andre kan se dytten? jeg har ikke billeder men fandt nogenlunde det som svare til min kommende Dyt http://www.blocket.se/vi/14851564.htm?ca=23_11_s
Scion Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Det er ikke elektronikken du skal være bekymret for.... Det er DSG gearkassen. Se om ikke du kan købe en forsikring igennem www.fragus.se går de tit i stykker da? de lyder ellers helt vildt lækre
Buddha Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 De kan ikke håndtere meget moment.....Maks omkring 400nm. Og de begynder tit at skifte lidt sært med tiden.....
Duffman Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Audi TT, 3,2 Hej Patrick... Jeg er så den lykkelige ejer af den TT'er du linker til... Jeg fik Andreas fra Sportsbiler til at importere den fra Tyskland af, tog små 3ugers tid af få den hentet. Jeg droppede at købe bilen her i Sverige, klart billigere at få den hentet sydfra. Og kan klart anbefale Andreas, flinker mand Men bortset fra det.... FUUUCK det en nice bil at cruise rundt i, og har ikke mærket nogle problemer med gearkassen overhovedet. Eneste minus, den sluuuuger en del brændstof, men det er så prisen for lyden af V6'eren :D Skriv hvis du har nogle spørgsmål Duffman
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Hej Patrick... Jeg er så den lykkelige ejer af den TT'er du linker til... Jeg fik Andreas fra Sportsbiler til at importere den fra Tyskland af, tog små 3ugers tid af få den hentet. Jeg droppede at købe bilen her i Sverige, klart billigere at få den hentet sydfra. Og kan klart anbefale Andreas, flinker mand Men bortset fra det.... FUUUCK det en nice bil at cruise rundt i, og har ikke mærket nogle problemer med gearkassen overhovedet. Eneste minus, den sluuuuger en del brændstof, men det er så prisen for lyden af V6'eren :D Skriv hvis du har nogle spørgsmål Duffman Hey Duffman. det er Faktisk Andreas jeg har snakket med , men jeg har selv fundet/ finde bilen, hehe jeg har prøvet kørt to og jeg er vild med det. og ja bestem den bruger mere brændstoff end 1,0 hehe. den eneste det irreterer mig ved den er den findes ikke i Cab. med hard top i min pris klasse. jeg har selv hentet min nuværende dyt i Tyskland, men vil helst betale lidt mere og få den tryghed garanti.. ham Andreas , han lyder meget som en fiornuftig en. så vi skriver/ringer sammen pt for at ´finde ud af noget.. hva med forsikring? hva koster det for dig , din alder, adresse, og hvilke selskab? jeg fik tilbudt 5573kr. hos Vesta synes det er billigt hilsen patrick
Duffman Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hehe, så må du hilse fra Thomas af til Andreas =) jeg giver ca 8800 årligt hos Vesta, fuld dækning og er så bosat i Malmø... Burde det ikke være muligt at finde en cab 3.2 i Tyskland
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 hehe, så må du hilse fra Thomas af til Andreas =) jeg giver ca 8800 årligt hos Vesta, fuld dækning og er så bosat i Malmø... Burde det ikke være muligt at finde en cab 3.2 i Tyskland jo det er muligt men det er dyrt, og det er ikke Hard top. arbejder du i dk? jeg ku godt tænke mig at se din dyt, jeg har en bilvaskeri firma på amager og du er velkommen hos mig både til en kig og evt, en håndvask eheh
Duffman Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hehe, yups, arbejder i Kbh - så pendler løs - ikke ligefrem det mest optimale bil til pendler kørsel =) den trænger faktisk til en vask, så kan værre jeg drøner forbi en dag :th2:
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 hehe, yups, arbejder i Kbh - så pendler løs - ikke ligefrem det mest optimale bil til pendler kørsel =) den trænger faktisk til en vask, så kan værre jeg drøner forbi en dag :th2: her er mit bil vask nummer (0045 20534390)så du giver mig bare lige besked en dag i forvejen så kigge vi på det.. hilsen carwash patrick
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hilsen hairwash patrick Du BURDE gå under navnet "frisøren" i vores firma
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Du BURDE gå under navnet "frisøren" i vores firma lille mand lille fornøjelse stor mand fornøjelse ehhe.sys den er top nice....billig forsikring, hel års bil..
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 lille mand lille fornøjelse stor mand fornøjelse ehhe.sys den er top nice....billig forsikring' date=' hel års bil..[/quote'] Der er bare så meget andet der er mere nice end en TT
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Der er bare så meget andet der er mere nice end en TT hva for eksample????? Bmwér Nej tak MBér nej tak Porsche hmmm nej tak
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu